Stilstaande Achtergrond

Pagina: 1
Acties:
  • 65 views sinds 30-01-2008

• Xtremer
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-02 19:39
Hoi. Ik moet binnenkort een website maken.

Alleen ik wil hier met tabels & Frame's werken.
Maar hoe kan ik dit het beste aanpakken.

Ik wil dus dat de achtergrond stil blijft staan. en dat de tabel doorzichtig is. Dus de zelfde achtergrond.

Hoe maak ik dit en wat is de script...

Please Help Me

• Oefening
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
fixed of layers

rest mag je zelf uitzoeken

Verwijderd

Kan je zo in je body definieren dmv properties, maar zeg me dat je dit al wist anders ken je google niet ;)

• RMYuma
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-03 05:28

RMYuma

The disguise is complete!

Waarom gebruik je niet gewoon een pakket als DreamWeaver (Macromedia). Hiermee kun je de meeste zaken gewoon op een visuele manier oplossen. Hoef je je niet zo te verdiepen in de HTML-kant van het verhaal.

| Specs Aurora24 | My music |

• Stoffel
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 25-05 17:40

Stoffel

Engineering the impossible

The_Prince_of_Mu schreef op 06 June 2003 @ 23:32:
Waarom gebruik je niet gewoon een pakket als DreamWeaver (Macromedia). Hiermee kun je de meeste zaken gewoon op een visuele manier oplossen. Hoef je je niet zo te verdiepen in de HTML-kant van het verhaal.
Tja, imho is het asociaal om dan jezelf te verkopen als webdesigner en mensen geld te laten betalen. Als het je beroep is dan interesseert het je ook vind ik dan :)

• Gody
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-08 15:10
Misschien kun je voortaan eerst beter even op google zoeken voordat je hier post... Of de Search gebruiken misschien....

Google zoektocht van maar liefst 1 seconde!!!! http://www.surfhoo.com/cr...parent_table_tutorial.htm // www.google.com zoeken op "transparent table"

Google zoektoch van maar liefst 2 seconden!!!!!!!!!!!!!!!! http://ist.uwaterloo.ca/~.../Background_Fixed_IE.html // www.google.com zoeken op "background fixed"

En nu plechtig beloven voortaan eerst google te gebruiken :+

[ Voor 3% gewijzigd door Gody op 06-06-2003 23:43 ]

• Xtremer
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-02 19:39
Speciaal voor gody :

Hierbij Beloof ik dat ik voortaan eerst google (goed) zal gebruiken... :+ :+ :+ :+ :+

Volgende Vraag.. Kan ik met een bepaalde Script een background op laten halen vanaf de server. Die met jouw schermresolutie overeen komt ?

[ Voor 52% gewijzigd door Xtremer op 06-06-2003 23:53 ]

• Oefening
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ja, je kan mbv javascript de resolutie van de gebruiker opvragen en aan de hand daarvan een bepaald plaatje tonen.

[ Voor 40% gewijzigd door Oefening op 06-06-2003 23:57 ]

Verwijderd

CSS

Verwijderd

Heb ik mijn browser fullscreen open dan? ;)

• drm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-06-2025

drm

f0pc0dert

Ik stel voor dat u even Webdesign & Graphics - FAQ en Policy doorleest om te zien wat er mis is met deze topic :)

Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.