Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Simkaart zonder telefoon == (bijna) gratis bellen?

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Erik Jan
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Erik Jan

Langzaam en zeker

Topicstarter
Ha mensen,

Ik heb een vraag over een aanbieding die ik op GSM.nl heb gezien:

www.gsm.nl/aktie/telfort/amt67.htm

Ze adverteren hier o.a. met ``60 belminuten per maand GRATIS'' en ``Prijs GSM-kaart: GRATIS''. Betekent dit dat je alleen maar die fl. 25,-- verzendkosten moet betalen en dat je vervolgens een compleet jaar 60 min. per maand gratis kan bellen?

Zo ja, is het dan niet _veel_ voordeliger om bijvoorbeeld een Telfort prepaid pakketje te kopen, dat prepaid simkaartje te lozen en deze erin te gooien? En als je al een een niet-gesimlockt toestel hebt, kan je dus in feite helemaal gratis bellen?

Zo nee, wat is dan de deal? Toch maandelijkse abbo kosten van fl. 30,--?

(Het gaat ff niet over de kwaliteit/bereikbaarheid o.i.d. van Telfort maar om het principe)

Met vriendelijke groet,

Erik Jan

This can no longer be ignored.

Verwijderd

als ik dat lees, goed lees that is:

als je een simlock vrije gsm hebt (zoals ik) en je doet mee aan die actie dan kan je elke maand 1 uur gratiz phonen in tijdbestek van 1 jaar. alles wat je erover belt betaal je zelf.

En los van dit, telfort heeft een uitstekend product imho

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14:21
Je krijgt het echt gratis ja. Ik heb laatst een Dutchtone Allin180 besteld, ook gratis. Wat je thuisgestuurd krijgt is gewoon een SIM. Zei storten op jouw rekening: 12 * abokosten - porto = in mijn geval 12 * 45 - 25 = 515 piek.
Mijn broer heeft dit een half jaartje geleden ook gedaan en kreeg idd z'n geld gestort...:)

• Apronex
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-10-2023
yep , je krijgt de abo kosten van tevoren op je rekening gestort en je kunt er inderdaad 60 min./pmd gratis bellen.
Ik had een paar maanden geleden 2 simkaarten besteld, eentje van Dutchtone 180 min gratis bellen p/mnd en eentje van Ben 150 min. gratis bellen p/mnd. Had voor de bijde kaarten 100 gulden betaalt( inc. verzendkosten) . Kan nu lekker elke maand 5,5 uur gratis bellen :):):)

Think! B4 u doing instead of doing b4 u think!

• BitBit3r
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-03 08:13

BitBit3r

Lid

Heej, ik ruik gratiz bellen >:)

Ej ehm, nog meer mensen ervaring hiermee, en welke abo's zijn dat precies ? En na dat jaar, moet je dan wel betalen ??

En kan je gewoon een GSM in de winkel halen, daar de sim uit flikkeren en die gratiz erin zetten ?

Zou wel beter zijn *D

Wat er ook gebeuren moogh...

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online

4POX

Everybody is wired

Ik heb ook een half jaar voor noppes gebelt

Ik had een jaar abbo maar in de laatste 6 maanden kwam libertel pas met die actie

AKA Rinkel weblog

• BitBit3r
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-03 08:13

BitBit3r

Lid

Apronex, kan je me ff mailen...
vragen60@hotmail.com

Wat er ook gebeuren moogh...

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Dus voor deze aanbieding:

http://www.gsm.nl/aktie/dutchtone/amd74.htm

betaal ik niks, maar kan ik wel elke maand 45 gulden bellen?
En hoe lang zit je dan aan het abonnement vast en blijft ook gratis?

Het klinkt wel leuk *D

• Apronex
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-10-2023
t`is leuker dan dat het klinkt :P:P:P
(maar ik vind het echt dom van sommigen die een simlockvrij mobiel hebben en nog steeds met een prepaid kaart bellen) |:(

Think! B4 u doing instead of doing b4 u think!

Verwijderd

Hoezo is dat dom?
MIsschien hebben ze prepaid van alle providers? Hoef je niet met 6 gsm's rond te huppelen....
Pagina: 1