Ik heb hier een 7650 die ik met behulp van Smart-smsjes heb ingesteld op de GRPS verbinding van O2. Als ik via "Diensten" het internet op ga kan ik gewoon GPRSen, maar als ik mijn email probeer op de halen van @home geeft ie een timeout. Je ziet dan wel dat gprs symbool verschijnen linksboven en er komt een hokje om te staan. De gegevens van @home heb ik overgeladen via PC-Suite op mijn nokia, dus die kloppen allemaal. Ik heb mail.home.nl geprobeerd en ook de IP adressen van de mailserver. Dit mocht echter niet baten. Ik blijf gewoon timeouts krijgen.
Ook als ik bijvoorbeeld TipicME gebruik, dan kan ie geen verbinding maken met de server terwijl de GRPS gewoon wordt opgestart.
Als ik via Bluetooth via mijn PC connect werkt het wel allemaal. Dan gaat mijn 7650 via mijn PC het internet op. Maar daar heb ik natuurlijk nix aan als ik "op straat" zit.
Ik snap ut niet meer
Help! 
Owja. Als ik naar pda.tweakers.net of naar wap.tweakers.net ga zegt ie "onbekend antwoord"
Ook als ik bijvoorbeeld TipicME gebruik, dan kan ie geen verbinding maken met de server terwijl de GRPS gewoon wordt opgestart.
Als ik via Bluetooth via mijn PC connect werkt het wel allemaal. Dan gaat mijn 7650 via mijn PC het internet op. Maar daar heb ik natuurlijk nix aan als ik "op straat" zit.
Ik snap ut niet meer
Owja. Als ik naar pda.tweakers.net of naar wap.tweakers.net ga zegt ie "onbekend antwoord"
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2003 23:04 ]