help

Pagina: 1
Acties:

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
iedereen heeft het over koetjes grazen enzo dus ik heb ook maar es dat DPC gedownload.. maar wat moet ik precies doen? Ik heb op t.net op DPC geklikt en dus de client gedlownload. Vervolgens staat er op t.net wat je allemaal moet instellen alleen klopt dat volgens mij niet (meer). Volgens mij is er inmiddels een nieuwere versie uitgekomen of whatever.. ik weet iig niet hoe ik alles goed moet instellen en dat het ook daadwerkelijk werkt..
Ik heb geen instellingen veranderd, ik heb alleen mn emailadres ingevuld. Toen heb ik die client gestart en nu is ie bezig met OGR unit ofzo te retrieven.. dat duurt best lang.

Hoe weet ik het goed doe en zo niet kan iemand mij vertellen wat ik precies moet doen?

thx

• Falcon
  • Laatst online: 26-05 15:27

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Hoi!

Ja het is allemaal wat vaag... maar in iedergeval als je naar onze team site gaat..dan staat een hele uit leg en daar kun je ook een *.ini file dowloaden die moet je dan in je directory plaatsen..als je dat gedaan hebt. dan doe je automatisch mee...en ondertussen help je ons team.

Url is: www.ricoh-design.com (het team is Quakers united cewle cadavers)

Ciao!

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Hier staat een uitleg die is bijgewerkt voor de laatste client-versie: http://www.dutchpowercows.org/full.dsp?id=2

Mocht je er niet uitkomen dan kun je altijd hulp vragen in #DPC op irc.sorcery.net, als je geen irc-client hebt kun je daar ook komen via de link chat in het menu op www.dutchpowercows.org

• Palomar
  • Niet online
ok bedankt. Nu is ie 'bezig'... (er staan een paar puntjes ..., en om de zoveel tijd komt er een . bij)

als ik het goed begrijp ben ik morgen (als de stats geupdate zijn) officieel lid.
Moet ik dan nog de DPC joinen ofzo, of nog iets doen?

• Falcon
  • Laatst online: 26-05 15:27

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Als je bij ons team mee doet, zit je dus in een sub team van DPC en doe je gelijk mee met DPC in het algemeen.

Zou het tof vinden als jeje aansluit..

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

• Palomar
  • Niet online
ik wilde me gisteren aansluiten via jouw team maar je site deed het niet.. ook zoeken naar je team op de stats page leverde niks op. Ik heb me maar aangemeld bij DPC, maar ik wil me nog wel aanmelden bij jouw team als je even vertelt hoe ik dat precies moet doen..

Dan heb ik nog wat vraagjes.. ik heb nu dat programma draaien op de achtergrond. Hij is nu aldoor iets aan het verwerken (10%....20%....30%...etc), doet ie het dan goed en hoef ik zelf niks meer te doen?

En er wordt gezocht naar een code. ALs mijn PC die code nou kraakt, wat gebeurt er dan?

En zo heb ik nog wel wat vragen, dus misschien is een link naar een (NL)FAQ/helpsite wel handiger..
Pagina: 1