Toon posts:

Software voor MP3 speler.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een MP3 Speler, maar ben de cd/Floppy kwijt dus kan hem niet installleren!

weet iemadn een site waar ik de software vandaan kan halen?

Verwijderd

Zucht.. Wat voor merk heb je? Zoek zelf ook even..

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 06 juni 2003 @ 21:25:
Zucht.. Wat voor merk heb je? Zoek zelf ook even..
Het is een DAP Jukebox van Creative, ben al zelf op die site geweest maar er was niks!

Klik hier voor een plaatje ervan:
Plaatje 1 Plaatje 2

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2003 21:47 . Reden: plaatje toegevoegd ]

• DJ Adidas
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-10-2025
Volgens mij is dit wat je zoekt:

NOMAD Jukebox Driver Installer 14/01/2002

This is a stand-alone driver release of NOMAD Jukebox (in English) for users running on Windows 98, Windows 98SE, Windows ME, Windows 2000 and Windows XP only.
This release has been WHQL certified for Windows XP and was tested on NOMAD Jukebox.

Operating Systems: Windows XP
Languages: English
Downloads: 58 (Yesterday)
Size: 844 KBytes (approx 3 minutes @ 56.6Kbits/s)
Filename: JukeboxDrivers.EXE

Te downloaden via: http://uk.europe.creative...t/drivers/eula.asp?id=290

Sorry maar dit was gewoon TE simpel ...
Laten we het er maar op houden dat je er met een paar biertjes op snel overheen kijkt :P

B. Gates said: "640 should be enough for everyone." I think he meant 640 PB ;-)

Verwijderd

(Ben Darth Maul)
Nee werkt niet! Want hij geeft error bij setup : Reconnect Device and reinstal ofzo!

Verwijderd

Weet je zeker dat je dat ding wel ECHT GEKOCHT hebt en niet toevallig ergens 'gevonden' O-) ?
Ik heb ook zo'n DAP maar de software ervoor (Creative Playcenter) kun je niet van internet afhalen. Die moet je ergens via een originele CD van Creative zien te krijgen. De updates voor Playcenter staan wel op de site samen met de drivers en Firmware voor je Jukebox. Maar die updates werken alleen als je Playcenter al hebt geinstalled.

Mijn advies: Kijk is naar iemand in de buurt die toevallig een cd van z'n Creative Soundblaster ofzo heeft liggen. Daar staat Playcenter ook op. De rest van de software kan je dan gewoon van de site van creative zelf afhalen. :*)

• Aphelion
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-07 19:19
Verwijderd schreef op 06 June 2003 @ 22:51:
Weet je zeker dat je dat ding wel ECHT GEKOCHT hebt en niet toevallig ergens 'gevonden' O-) ?
Ik heb ook zo'n DAP maar de software ervoor (Creative Playcenter) kun je niet van internet afhalen. Die moet je ergens via een originele CD van Creative zien te krijgen. De updates voor Playcenter staan wel op de site samen met de drivers en Firmware voor je Jukebox. Maar die updates werken alleen als je Playcenter al hebt geinstalled.

Mijn advies: Kijk is naar iemand in de buurt die toevallig een cd van z'n Creative Soundblaster ofzo heeft liggen. Daar staat Playcenter ook op. De rest van de software kan je dan gewoon van de site van creative zelf afhalen. :*)
tsja.. want hij heeft wel zon kabeltje erbij zie ik.en als je zon ding snel jat van een tafel zit er geen usb kabel bij toch

Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness

• DJ Adidas
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-10-2025
Verwijderd schreef op 06 June 2003 @ 22:41:
(Ben Darth Maul)
Nee werkt niet! Want hij geeft error bij setup : Reconnect Device and reinstal ofzo!
Denk dat de driver het probleem niet is maar de manier van installeren.

Bij de meeste USB apparatuur moet je de driver installeren als het apparaat niet verbonden is. Na de Setup komt dan een reboot waarbij het apparaat kan worden aangesloten.

B. Gates said: "640 should be enough for everyone." I think he meant 640 PB ;-)

Verwijderd

Maurice schreef op 06 June 2003 @ 22:56:
[...]

tsja.. want hij heeft wel zon kabeltje erbij zie ik.en als je zon ding snel jat van een tafel zit er geen usb kabel bij toch
Jah, klopt; Kabel zit erin. Maar het leuke is dat elke standaard USB kabel in de DAP past 8)7
Pagina: 1