Ik heb een MP3 Speler, maar ben de cd/Floppy kwijt dus kan hem niet installleren!
weet iemadn een site waar ik de software vandaan kan halen?
weet iemadn een site waar ik de software vandaan kan halen?
Het is een DAP Jukebox van Creative, ben al zelf op die site geweest maar er was niks!Verwijderd schreef op 06 juni 2003 @ 21:25:
Zucht.. Wat voor merk heb je? Zoek zelf ook even..
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2003 21:47 . Reden: plaatje toegevoegd ]
B. Gates said: "640 should be enough for everyone." I think he meant 640 PB ;-)
Verwijderd
Verwijderd
tsja.. want hij heeft wel zon kabeltje erbij zie ik.en als je zon ding snel jat van een tafel zit er geen usb kabel bij tochVerwijderd schreef op 06 June 2003 @ 22:51:
Weet je zeker dat je dat ding wel ECHT GEKOCHT hebt en niet toevallig ergens 'gevonden'?
Ik heb ook zo'n DAP maar de software ervoor (Creative Playcenter) kun je niet van internet afhalen. Die moet je ergens via een originele CD van Creative zien te krijgen. De updates voor Playcenter staan wel op de site samen met de drivers en Firmware voor je Jukebox. Maar die updates werken alleen als je Playcenter al hebt geinstalled.
Mijn advies: Kijk is naar iemand in de buurt die toevallig een cd van z'n Creative Soundblaster ofzo heeft liggen. Daar staat Playcenter ook op. De rest van de software kan je dan gewoon van de site van creative zelf afhalen.
Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness
Denk dat de driver het probleem niet is maar de manier van installeren.Verwijderd schreef op 06 June 2003 @ 22:41:
(Ben Darth Maul)
Nee werkt niet! Want hij geeft error bij setup : Reconnect Device and reinstal ofzo!
B. Gates said: "640 should be enough for everyone." I think he meant 640 PB ;-)
Verwijderd
Jah, klopt; Kabel zit erin. Maar het leuke is dat elke standaard USB kabel in de DAP pastMaurice schreef op 06 June 2003 @ 22:56:
[...]
tsja.. want hij heeft wel zon kabeltje erbij zie ik.en als je zon ding snel jat van een tafel zit er geen usb kabel bij toch