Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.
Je moet bij "opties - eigenschappen" van je windowsmixer aanvinken welke schuifbalkjes je allemaal wilt zien. Of heb je het over specifieke software?
Nee nee. Dat is het niet. Standaard had je in win98 meer opties dan in XP. Die kan je echt nergens aanvinken (ook niet in advanced properties en dergelijken).
Deze mixer die er bijzit is gewoon een zeer beperkte en ik kan me niet voorstellen dat er niet een betere beschikbaar is.
Deze mixer die er bijzit is gewoon een zeer beperkte en ik kan me niet voorstellen dat er niet een betere beschikbaar is.
Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.
geavanceerde volumeregelingen heb je en anders houdt het op ?. Anders ff bij creative rondneuzen of ze geen xp handel meer hebben voor jou soundcard
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
Zoek eerst even uit welke SB128 kaart je precies hebt, als het goed is staat er wel ergens een CT-nummer op. Kijk dan hier of er misschien XP drivers voor zijn. Mocht je trouwens een CT4700 hebben dan heb je waarschijnlijk weing kans, aangezien hiervoor de laatste driver in 1999 uitkwam (voor W9x), en een XP driver er dan helemaal niet inzit.
Zonder te kijken.. gok ik dat ik die heb
Maar het gaat niet om de driver zelf. Meer om de mixer die bepaalde dingen moet laten zien.
Even schroeven dan maar
Even schroeven dan maar
Okay. Kast open en er idd achter gekomen dat mijn kaartje inderdaad de ct4700 is.
Ongelooflijk eigenlijk. Er is wel een driver voor (zowel van creative als van Windows native) maar die gaan eigenlijk verder terug dan 1999
Er zitten namelijk minder features in deze drivers dan dat ze hadden in 1999.
Ik zou nog altijd eens willen kijken of er iemand is die een mixer onder windows heeft die bij mij wil werken. Ik houd me aanbevolen.
Ongelooflijk eigenlijk. Er is wel een driver voor (zowel van creative als van Windows native) maar die gaan eigenlijk verder terug dan 1999
Ik zou nog altijd eens willen kijken of er iemand is die een mixer onder windows heeft die bij mij wil werken. Ik houd me aanbevolen.
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Hmm wel een leuke mixer file. Die kon ik ook nog eens openen. Maar dan houdt de pret op ben ik bang.
Wil nie installeren. This system does not need this update...
Even kijken of ik er voor de rest nog iets mee kan.
Wil nie installeren. This system does not need this update...
Even kijken of ik er voor de rest nog iets mee kan.
Pagina: 1