UNMOUNTABLE_BOOT_VOLUME

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

• MixingMastersM
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-12-2025

MixingMastersM

Ik heb ramen.....

Topicstarter
Ik zat op me gemakkie achter me pc toen ik is ff naar binnen wilde kijken om eens te zien of het allemaal nog lekker zat. Ik haal me zijkant eraf en me pc loopt vast, het beeld slaat vast en hd-actieviteitsledje blijft branden. Ik kast maar weer dicht gedaan en gereset. Maar nu geeft hij bij het opstarten de volgend foutmelding aan voordat je dus nog in win xp komt

UNMOUTABLE_BOOT_VOLUME

Ik heb totaal niks veranderd aan me kast ik heb hem alleen even open gehad.

Specs;

Asus A7V8X
AMD Athlon XP2700+
512 MB Samsung Original DDR pc2700
Hercules 3d prophet 9700 pro
2x Maxtor Diamond Max Plus 9 a 80 GB per stuk in Raid0
Chieftec server-tower

Iemand enig idee wat hier gebeurd is?

• Joppe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-01 15:35
geen idee wat er gebeurt is, maar wat bij mij hielp was in de Recovery Console fixboot en fixmbr uitvoeren, hierna kon ik weer gewoon booten

Verwijderd

Heb ik ook gehad toen, na veel moeite nog toegang gekregen gebackupd en naar winkel gegaan. Ik weet niet of je ooit speedfan hebt gebruikt voor je smart waardes of iets anders, maar ik zou proberen je (gloek raid }-)) schijven te controleren met dat hdtooltje van maxtor. Maar voordat je iets doet je schijven in een andere raid beschikbare pc hangen om te kijken of je ze nog kan redden. Vaak is namelijk alleen het boot gedeelte beschadigt...

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

[Search=unmountable boot volume] B)

Via de PMG sticky had je de troubleshooter kunnen vinden waarin je een BSOD guide kan vinden: Dit graag lezen eer je post :) >> Technische PMG FAQ: Hangen en Opstartproblemen >> BSOD guide :)

In het vervolg dus eerst serieus vooronderzoek doen eer je een topic opent! Zie ook Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) :)

Overigens zou ik de caps van de foutmelding niet letterlijk in de titel overnemen ;)

[ Voor 19% gewijzigd door BalusC op 06-06-2003 21:00 ]

Dit topic is gesloten.