Ik ben een paar xml pagina in elkaar aan het zetten en nu krijg ik een vervelende foutmelding. Ik wil de inhoud van een paar interbase tabellen bekijken. Ik gebruik steeds dezelfde pagina waarin de variabelen verander, nu werkt het bij sommige pagina's wel en bij andere krijg ik de volgende melding: Warning: Sablotron error on line 15: wrong expression syntax in C:\SQL_Website\XML.inc on line 98
sorry, sample.xml could not be transformed by sample.xsl into and the error code is11 the $result variable the reason is that wrong expression syntax1
line 98: $result = xslt_process($xh,'arg:/_xml','arg:/_xsl',NULL,$arguments);
heel de functie:
Kan iemand mij helpen van wat ik fout doe, bij sommige werkt het dus wel en bij andere pagina's weer niet.
Oh ja ook nog even regel 15: $stmt = 'select * from behandeling';
Sorry eerst geplaatst in verkeerde forum nu opnieuw in het goede
modbreak: volgende keer aub zelf [php] en [/php] gebruiken, dan blijven je indents ook behouden
sorry, sample.xml could not be transformed by sample.xsl into and the error code is11 the $result variable the reason is that wrong expression syntax1
line 98: $result = xslt_process($xh,'arg:/_xml','arg:/_xsl',NULL,$arguments);
heel de functie:
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
| function XML_HTML() { global $XML; global $XSL; $arguments =array( '/_xml'=> $XML, '/_xsl'=> $XSL); $xh = xslt_create(); //Een processor maken waarmee je kan converteren xslt_set_base($xh,'file://localhost:/SQL_Website/');//Hier wordt de standaard directory ingesteld zie XML.inc // Process the document, returning the result into the $result variable $result = xslt_process($xh,'arg:/_xml','arg:/_xsl',NULL,$arguments); //Omzetten van XML en XSL naar HTML if (!$result) { print "sorry, sample.xml could not be transformed by sample.xsl into"; print " the \$result variable the reason is that ".xslt_error($xh). print " and the error code is".xslt_errno($xh); } xslt_free($xh); echo $result; //Hier wordt html geschreven naar std out } |
Kan iemand mij helpen van wat ik fout doe, bij sommige werkt het dus wel en bij andere pagina's weer niet.
Oh ja ook nog even regel 15: $stmt = 'select * from behandeling';
Sorry eerst geplaatst in verkeerde forum nu opnieuw in het goede
modbreak: volgende keer aub zelf [php] en [/php] gebruiken, dan blijven je indents ook behouden
[ Voor 11% gewijzigd door curry684 op 06-06-2003 21:03 ]