Beste Tweakers,
Ik ben van plan een nieuwe PC te kopen. Ik raak als halve n00b echter verstrikt in alle merken die er te krijgen zijn. Please bundel jullie hardware ervaring samen, en geef mij die super PC tegen redelijke prijs. Mijn nieuwe PC mag maximaal rond de 1000-1200 euro komen te liggen. Dus nog ff de onderdelen die er in moeten:
- behuizing
- processor [[[belangrijk]]]
- geheugen
- moederbord [[[belangrijk]]]
- harde schijf [[[belangrijk]]]
- CD-Writer / DVD / en natuurlijk CD SPELER (kan in een combo) [[[belangrijk]]]
- de Videokaart [[[belangrijk!]]]
- geluidskaart
- monitor
- speakers
GEEN muis-tips aub
GEEN toetsenbord-tips aub
nog een aantal kanttekeningen.
- de behuizing boeit me qua design geen hol (das duidelijk) als ik het aantal watt
maar weet... 350?
- bij de processor is natuurlijk belangrijk of het een amd of een P4 wordt (of nog
iets anders?
- harde schijf niet groter dan 80 gig
- cd-writer moet wel en dvd ook.
- de videokaart is één van de belangrijkste dilemmas waar ik voor sta --> RADEON
of toch maar weer een GeForce
- geluidskaar ben ik denk ik al uit: wordt een SB Live Platinum 5.1 lekker goed en
goedkoop
- monitor is niet het belangrijkste maar misschien een merk met goede prijs-
kwaliteit verhouding (dat geldt natuurlijk voor alles)
WAAR [[[Belangrijk]]] bijstaat daar twijfel ik nog het meest over dus komt u maar met de tips!!!!!!
Tot slot: ik ben een gamer duzz houdt er ff rekening mee
Thanks
Ik ben van plan een nieuwe PC te kopen. Ik raak als halve n00b echter verstrikt in alle merken die er te krijgen zijn. Please bundel jullie hardware ervaring samen, en geef mij die super PC tegen redelijke prijs. Mijn nieuwe PC mag maximaal rond de 1000-1200 euro komen te liggen. Dus nog ff de onderdelen die er in moeten:
- behuizing
- processor [[[belangrijk]]]
- geheugen
- moederbord [[[belangrijk]]]
- harde schijf [[[belangrijk]]]
- CD-Writer / DVD / en natuurlijk CD SPELER (kan in een combo) [[[belangrijk]]]
- de Videokaart [[[belangrijk!]]]
- geluidskaart
- monitor
- speakers
GEEN muis-tips aub
GEEN toetsenbord-tips aub
nog een aantal kanttekeningen.
- de behuizing boeit me qua design geen hol (das duidelijk) als ik het aantal watt
maar weet... 350?
- bij de processor is natuurlijk belangrijk of het een amd of een P4 wordt (of nog
iets anders?
- harde schijf niet groter dan 80 gig
- cd-writer moet wel en dvd ook.
- de videokaart is één van de belangrijkste dilemmas waar ik voor sta --> RADEON
of toch maar weer een GeForce
- geluidskaar ben ik denk ik al uit: wordt een SB Live Platinum 5.1 lekker goed en
goedkoop
- monitor is niet het belangrijkste maar misschien een merk met goede prijs-
kwaliteit verhouding (dat geldt natuurlijk voor alles)
WAAR [[[Belangrijk]]] bijstaat daar twijfel ik nog het meest over dus komt u maar met de tips!!!!!!
Tot slot: ik ben een gamer duzz houdt er ff rekening mee
Thanks