Firmware verwijderen Sony DRU 500 AX

Pagina: 1
Acties:

• bones
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-07-2025
IS het mogelijk om terug te gaan naar de versie die ik had voordat ik de firmware update erover heen gooide ? heb nu 2.0F geloof ik, en die kan niet meer de 1x media branden op 2x. MAar aangezien de 4x media niet helemaal goed werkt op mijn sony, kan ik nu dus niks anders kopen dan 1x media en deze op 1x branden. :(

Teruggaan naar de oude versie zou idiaal zijn, maar ik betwijfel of dit mogelijk is.

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:44

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Ik heb nog wel de 2.0e op mijn server staan, kijk hier maar eens.

Overigens werkt mijn 500AX perfect met snellere media dan 1 speed met 2.0f. :)

P.S.
Mocht dit niet werken met het downgraden van de firmware. Don't look at me, use it at YOUR OWN risk.

He who controls the Spice, controls the Universe.

• bones
ok thanx, maar 4x werkt niet bij alle sony's. ik heb sommige vrienden waarbij ze het prima doen, en bij anderen doen ze het erg slecht. Check deze post op de site van opus.nl :

Belangrijk nieuws voor gebruikers van Sony en NEC DVD-R/+R recorders: uit de praktijk blijkt dat sommige series van deze recorders niet goed compatible zijn met 4x dvd-r media. Wij adviseren daarom (totdat er een nieuwe firmware update is) 1x-2x of dvd-r te gebruiken. De drives zijn wel 100% compatible met dvd-rw, dvd+r en dvd+rw

PS, als die downgrade niet werkt, dan upgrade ik hem toch gewoon weer terug ?

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:44

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

bones schreef op 06 juni 2003 @ 19:19:
PS, als die downgrade niet werkt, dan upgrade ik hem toch gewoon weer terug ?
Was nog niet in me opgekomen :X Maar je hebt gelijk :)

He who controls the Spice, controls the Universe.

• bones
bah werkt niet... heb denk ik nog oudere firmware nodig. :( Alles is namelijk nog precies hetzelfde gebleven. Kan nog steeds de oude media maar op 1x branden.

[ Voor 46% gewijzigd door bones op 06-06-2003 20:04 ]

• bones
Iemand ? er is momenteel dus totaal geen compatible media die ik kan gebruiken op 2x of 4x. Als iemand me kan helpen aan de firmware 2.0.C dan ben ik zeer geholpen. Het schijnt ook dat de firmware 1.0. voor de dru 500 (niet de AX) ook kan helpen. Ik zou zeeeer dankbaar zijn als iemand me hieraan kan helpen.

[ Voor 55% gewijzigd door bones op 14-06-2003 16:25 ]

Pagina: 1