Ten eerste, heb ik het vermoeden dat dit een verschrikkelijke FAQ-vraag is 
Ik ben in het bezit van een TerratecTvalue en het lukt me niet om TV te kijken op het 2e beeldscherm. Nu ben ik uiteraard (
) aan het zoeken geslagen. Hierdoor kwam ik er al snel achter dat ik overlay aan moet zetten op het 2e beeldscherm.
• Dit schijnt te kunnen door het 2e beeldscherm als "Hoofdmonitor" aan te geven. Op deze manier kan ik inderdaad full-screen TV kijken op het 2e beeld, alleen het feit dat mozilla, deze computer of wat dan ook voor programma dan ook, op het 2e beeldscherm geopend wordt staat me niet aan
• TVTool is alleen geschikt voor nVidia kaarten.
• DScaler werkt hartstikke brak, geen geluid + slecht beeld
• Intervideo WINDvr 3 werkt ook slecht, idem aan DScaler
• ChrisTV zal ik maar niet over beginnen
In het ATi menu (Eigenschappen voor beeldscherm > Instellingen > Geavanceerd > Overlapping. Van deze instellingen snap ik echt helemaal niks, en ik betwijfel of ik hier wel iets relevants kan instellen. Daarnaast zeggen de drivers zelf al dat deze functie automatisch wordt aangestuurd. Niet goed kennelijk
De software die wel goed beeld geeft is de meegeleverde software TeraTV Control. Logisch gezien gaat het beeld hiermee naar m'n 1ste scherm terug. Overlay inschakelen dus,
allleen hoe doe ik dit?
Het instellen van het 2e beeldscherm als Primary is dus geen oplossing!
Specs:
Intel Pentium 4 @ 2400 (533)
MSI 645E Max-U
256 MB PC2700
Terratec TValue
en de rest...
Ik ben in het bezit van een TerratecTvalue en het lukt me niet om TV te kijken op het 2e beeldscherm. Nu ben ik uiteraard (
• Dit schijnt te kunnen door het 2e beeldscherm als "Hoofdmonitor" aan te geven. Op deze manier kan ik inderdaad full-screen TV kijken op het 2e beeld, alleen het feit dat mozilla, deze computer of wat dan ook voor programma dan ook, op het 2e beeldscherm geopend wordt staat me niet aan
• TVTool is alleen geschikt voor nVidia kaarten.
• DScaler werkt hartstikke brak, geen geluid + slecht beeld
• Intervideo WINDvr 3 werkt ook slecht, idem aan DScaler
• ChrisTV zal ik maar niet over beginnen
In het ATi menu (Eigenschappen voor beeldscherm > Instellingen > Geavanceerd > Overlapping. Van deze instellingen snap ik echt helemaal niks, en ik betwijfel of ik hier wel iets relevants kan instellen. Daarnaast zeggen de drivers zelf al dat deze functie automatisch wordt aangestuurd. Niet goed kennelijk
De software die wel goed beeld geeft is de meegeleverde software TeraTV Control. Logisch gezien gaat het beeld hiermee naar m'n 1ste scherm terug. Overlay inschakelen dus,
allleen hoe doe ik dit?
Het instellen van het 2e beeldscherm als Primary is dus geen oplossing!
Specs:
Intel Pentium 4 @ 2400 (533)
MSI 645E Max-U
256 MB PC2700
Terratec TValue
en de rest...
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc