te slappe voeding voor GF2 mx???

Pagina: 1
Acties:

• H-Alien
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-06-2025

H-Alien

aka Schenk

Topicstarter
gegroet heb net voor 300 guldentjes een MSI GF2 mx gehaald. Nu loopt windows telkens vast bij dat mooie vlauwe...windos is aan het laden scherm. Als ik mijn oude tnt2 m64 er weer in gooi loopt alles weer normaal. Heb zelf het vermoeden dat mijn 250 Watt powersupply wat te zwak is voor de GF2 mx. Mee eens? of kan het ergens anders aan liggen (duhh kan alrijd natuurlijk)

www.simsport-racing.com

Verwijderd

Heb hetzelfde gehad en heb format c:\ gedaan werkt prima :) je bent ff bezig maar je hebt ook wat

• Milly
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Een MX trekt heel weinig stroom als je 'm vergelijkt met een GF1 SDR of DDR. Dus daar kan het denk ik echt niet aan liggen.

• _mARCO_
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-08 16:46

_mARCO_

Hier staat niks

Lijkt me niet dat het aan de voeding ligt hoor. De GF2MX trekt sowieso weinig stroom, daardoor wordt hij ook niet zo warm.

Installeer Windows eens opnieuw, kan wonderen doen.

sigloos

• Milly
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ja, dat zei ik ;)

Verwijderd

Zie tijd :P:P

• printerman
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-07 15:35
De voeding lijkt mij voldoende, want ik heb een 235 W voeding en heb dat probleem niet.
Misschien is het verstandig Windhoos in Safe Mode op te starten, de videodrivers te verwijderen, opnieuw op te starten en de videokaart laten detecteren en installeren voordat je alles formateert en opnieuw installeert.
Pagina: 1