Sinds een tijdje (onbekend hoe lang) zit er in élke internet pagina die ik opvraag de volgende code:
Ik heb geen idee waar 't vandaan komt en wat het doet, maar volgens mij hoort dit niet .....
Ik heb al met SpyBot Search & Destroy en Ad-Aware met de laatste ref-files m'n hele PC af laten zoeken naar eventuele veroorzakers, de paar gedetecteerde apps laten verwijderen en na een reboot zit deze code nog steeds in elke pagina
Iemand suggesties waar dit door veroorzaakt zou kunnen worden, of een spyware checker die uitgebreider is dan de 2 genoemde
Java:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
| <SCRIPT LANGUAGE="JavaScript"> <!-- var mUpTime=new Date(0); RealOpenWindow = window.open ; function RecordMUpTime(){mUpTime = new Date();} function MyWndOpen(url,name,attribute) { if(mUpTime) { var openTime=new Date(); openTime.setTime(openTime.getTime()-mUpTime.getTime()); if ( openTime.getSeconds() < 2 ) return(RealOpenWindow(url,name,attribute)); } } function NoError(){return(true);} function moveTo(){return true;} function resizeTo(){return true;} onerror=NoError; var mUpTime=new Date(0); //--> </script> |
Ik heb geen idee waar 't vandaan komt en wat het doet, maar volgens mij hoort dit niet .....
Ik heb al met SpyBot Search & Destroy en Ad-Aware met de laatste ref-files m'n hele PC af laten zoeken naar eventuele veroorzakers, de paar gedetecteerde apps laten verwijderen en na een reboot zit deze code nog steeds in elke pagina
Iemand suggesties waar dit door veroorzaakt zou kunnen worden, of een spyware checker die uitgebreider is dan de 2 genoemde