[Win2k] Sysprep probleem *

Pagina: 1
Acties:

• DennisBoom
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02-09 18:07
Ik heb een W2K machine. Nu wilde ik de versie van sysprep controleren die op een CD stond. Ik run sysprep.exe, zie het openingsscherm en wilde CANCEL klikken. Alleen klikte ik per ongeluk OK, stom natuurlijk.
Daarna ging de machine rebooten en kwam in de mini-setup. Nu mag de machine absoluut niet ge sysprepd worden! Hoe kan ik verkomen dat de setup draait na het opstarten en dat de machine doorstart? Safe mode en Last Known Good Configuration Mode werkt niet.

Geen beurs, geen tempo

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Heb zoiets per ongeluk op de stage gedaan, en maar verder gegaan, en op het eind (na reboot en dergelijke) stond er alles nog :D

Dus je raakt iig niks kwijt zover ik weet :)

[ Voor 16% gewijzigd door Vinnie op 06-06-2003 16:34 ]

C:\>_

• DennisBoom
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02-09 18:07
Maar de SID wordt toch sowieso verwijderd? Het is een productiemachine. Iemand enig idee waar de executable van de setup staat, of van waar hij wordt aangeroepen?

Geen beurs, geen tempo

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ehmm, dat weet ik niet. De computer waarop ik het per ongeluk startte en de setup moest doorlopen was een normaal werkstation op me stage met MS Office en allerlei andere meuk. En na die vage setup werkt elk deel nog.

En al zou de SID verwijderd worden, die veranderd toch niet zomaar van waarde?

C:\>_

• lexvis
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-08 18:05
Zodra je sysprep hebt gestart en reboot is al je security info verdwenen (dus ook je SID). Je moet deze dus weer opnieuw genereren voor je machine door de mini-setup te draaien. Je kan wel dezelfde computernaam gebruiken en al je instellingen blijven verder bewaard.

Overigens is de machine als gesysprepped zodra je op ok klikt in sysprep, of eigenlijk een paar seconden nadat je op ok hebt geklikt.

[ Voor 23% gewijzigd door lexvis op 06-06-2003 16:48 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Helaas weinig toe te voegen. Wel zet ik even je OS in de titel, zie het WOS policy. Succes :)

offtopic:
Gelukkig voor je is het bijna (laang) weekend, kan je alles op je gemak repareren ;) :+

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• grimson
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06:40

grimson

domeingrommer

Gebruik voor Windows2000 altijd Sysprep 1.1
Hiermee kan je meerdere MassStorageControllers aangeven.

Met SP4 van Windows2000 wordt ook een verbeterde versie van Sysprep meegeleverd.
o.a. voor MediaPlayer 9 en DRM ofzo..

Verwijderd

Recovery installation???
Pagina: 1