Iets in pc is bloedheet, maar wat?

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

• Black-Death
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:09
Dag,

Ik heb net ff Speedfan aangezet, en ik zie dat 'iets' maarliefst 70!!!!! graden is... :/

Graag wil ik weten wat dit is en eventueel extra koeling derop zetten, want dit kan niet goed zijn lijkt mij

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/schiphof/black-death/heet.JPG

Mijn spekjes staan hier http://specs.tweak.to/3773

(argh sorry, verkeerde forum 8)7 |:( )

[ Voor 9% gewijzigd door Black-Death op 06-06-2003 16:25 ]

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Lijkt me de CPU, de enige aangesloten fan maakt nl weinig toeren naar mijn mening.

Overigens kan dit geen kwaad volgens mij.

"If God wanted us to have unlimited free energy He would have put a giant fusion reactor in the sky"

• Black-Death
Hhhm, lijkt me toch wel erg warm.

Maar ik kan em dus niet sneller zetten...

Verwijderd

Dat is idd je CPU, toerental lijkt me ook laag, maakt de koeler wel goed contact? Pasta niet goed?

• Black-Death
Kweet het niet, zal der is naar kijken :)

thnx

Verwijderd

dit is je cpu die zo warm is...check je koeling ff

• Bware81
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-01-2022
wisseld de temp vaak of blijft hij constant ? want als hij vaak wisseld is het de cpu. en een cpu kun je beter rond de 40 graden hebben dan rond de 70 graden anders fik ie uit.

AMD64 XP3000+, 1024MB Kingston, ASUS K8V deluxe SE, ATI Radeon 9800 pro Realtek8139 Nic, ITE RAID contr, 2x 80GB Maxtor,2x 160GB sataMaxtor, NEC1300a DVD-r, Samsung DVD/CD-r combo. 21inch crt Compaq

• Black-Death
Bware81 schreef op 06 June 2003 @ 16:28:
wisseld de temp vaak of blijft hij constant ? want als hij vaak wisseld is het de cpu. en een cpu kun je beter rond de 40 graden hebben dan rond de 70 graden anders fik ie uit.
Het is wel constant zo, want toen ik me pc net kreeg wassie dat ook al, allleen toen schonkt ik der geen aandacht aan.

Maar thnx voor de antwoorden _/-\o_

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 23:05
Ik zet een tooltje op m'n PC, dit tooltje geeft zomaar een hoge temp en het grote raden mag beginnen. Ik wil je graag duidelijk maken dat we geen quiz forum zijn. Doe eerst zelf eens wat onderzoek (search op b.v. speedfan).

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.