Het resizen van een partitie met Partition Magic ging een beetje fout (CRC error helemaal aan het eind, wtf
). Gelukkig is niet alles verloren, seizoen 1 en 2 van de serie 24 zijn volgens DiskData nog aanwezig
, dus ik heb nog hoop. Volgens Windows Explorer is de partitie niet geformatteerd, en ik kan dus niet bij de bestanden. Kan ik, zonder die partitie te formatteren natuurlijk, die data tijdelijk op een andere partitie zetten?
Je kan natuurlijk Easy Recovery Pro gebruiken...
Dat werkt, moet je wel een andere partitie hebben waar je de data kan dumpen.
BTW de dir structuur is wel weg (FAT is weg ofcourse).
Dat werkt, moet je wel een andere partitie hebben waar je de data kan dumpen.
BTW de dir structuur is wel weg (FAT is weg ofcourse).
Mod-break:
Je bedoeld het aardig, maar doe maar geen warez aanbod![]()
[ Voor 28% gewijzigd door F_J_K op 06-06-2003 16:28 ]
De al bestaaande topics over kapotte schijven nalopen, of de OM FAQ --> Hoe krijg ik verloren gaande data terug? lijkt me een goed beginpunt 
Tipje: er zijn hier veel goede ervaringen gemeld met R-Studio, GetDataBack, Easy Recovery en Lost & Found.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Dan jullie wel, waarschijnlijk vind ik het zo wel
.
Ik had overigens wel van tevoren gezocht op google, de search en de MSKB, maar aan OM had ik ff niet gedacht
.
Ik had overigens wel van tevoren gezocht op google, de search en de MSKB, maar aan OM had ik ff niet gedacht
Ik heb de trial versie van Easy Recovery gedownload, maar als ik dan een standard scan doe gebeurt er helemaal niks en is het programma ook weg, terwijl je met de trial wel zou moeten kunnen zien welke bestanden herstelbaar zijn. Moet ik langer wachten ofzo?
Ik heb het al een tijd niet meer gebruikt dus zou het zo uit m'n hoofd niet weten 
Ik verplaats je vraag van WOS naar Software Algemeen voor vervolgvragen
Hoe bedoel je het programma is dan weg; een crash van het programma? Met de trial versie kan je trouwens geen bestanden herstellen, enkel zien wat hersteld zou kunnen worden.
Ik verplaats je vraag van WOS naar Software Algemeen voor vervolgvragen
Hoe bedoel je het programma is dan weg; een crash van het programma? Met de trial versie kan je trouwens geen bestanden herstellen, enkel zien wat hersteld zou kunnen worden.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Pagina: 1