euhm hoe kan je nou een te lage response tijd hebben.
Volgens mij is het hoe lager de response tijd is hoe beter het is, want dan wordt er sneller gereageerd.
Volgens mij is het hoe lager de response tijd is hoe beter het is, want dan wordt er sneller gereageerd.
ja ok mijn fout, ik bedoel dus dat ie te langzaam reageert
Ga naar de mediamarkt, koop een MS bluetooth setje en test het!.
Als je niet tevreden bent, kan je het altijd nog terug brengen.
Als je niet tevreden bent, kan je het altijd nog terug brengen.
Gratis webwinkel beginnen? Met Onetoshop.com kunt u direct beginnen!
Kijk, dat vroeg ik dus niet, het ging mij meer om een antwoord op de vraag of je uitgaande van de snelheid van bluetooth het argument van 'je kan niet normaal meer gamen' kan ontkrachten.
Volgens mij is het onzin omdat het wellicht een paar honderste van een seconde scheelt, maar quake online heeft ook een variabele ping, soms ben je wel een aantal tienden ms langzamer dus dan maakt dat toetsenbordje ook niet meer uit imo.
Volgens mij is het onzin omdat het wellicht een paar honderste van een seconde scheelt, maar quake online heeft ook een variabele ping, soms ben je wel een aantal tienden ms langzamer dus dan maakt dat toetsenbordje ook niet meer uit imo.
Technisch gezien heeft bluetooth genoeg overdracht snelheid om zelfs de snelste typer
in bedwang te houden alleen door de overlay en fout correctie kan het voorkomen dat
het niet zo snel is als een directe kabel verbinding i.m.h.o.
in bedwang te houden alleen door de overlay en fout correctie kan het voorkomen dat
het niet zo snel is als een directe kabel verbinding i.m.h.o.
Gratis webwinkel beginnen? Met Onetoshop.com kunt u direct beginnen!
Verwijderd
Dat werd ook eerst gezegd van draadloze muizen en dat is uiteindelijk ook allang geaccepteerd, het zal allemaal wel meevallen. Het is meer mensen die dat bij voorbaat zeggen, dan dat het uit de praktijk komt waarschijnlijk
Je moet echter wel van goede huize komen om een draadloze gamemuis aan te bieden hoor.
MX700 is daar een goed voorbeeld van, maar zo zijn er nog maar weinig.
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
Verwijderd
mijn ouwe Logitech Cordless Wheelmouse werkt ook prima hoorHydraulik-Phunk schreef op 06 juni 2003 @ 17:45:
Je moet echter wel van goede huize komen om een draadloze gamemuis aan te bieden hoor.
1 van de eersten nog
Heb je ook gelijk in, ik doelde eigenlijk een beetje meer op de optische bakken
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
Pagina: 1