Toon posts:

ADSL modem voor kpn netwerk via isdn

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik krijg binnenkort adsl en nu wilde ik er een vigor 2600 van draytek bij kopen, maar dat schijnt niet te werken met "adsl van kpn" over een isdn lijn, wat op zich best jammer is want dit schijnen zeer goeie modems te zijn.

Nu ben ik dus aan het kijken naar een ander modem, maar wat is nou nog meer zo'n modem waar je van kunt zeggen dat het een super modem is.

Op zich lijkt mij dit modem wel wat.

En als het ff kan niet van die antwoorden als "ik heb al jaren een speedtouch modem en werkt perfect!"

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-05 17:26

JvS

Ik heb hem zelf ook

mjah, e-tech modemroutertjes zijn perfecte apparaatjes, maar de thomson speedtouch 510 modemrouter is ook echt een prima dingetje, die krijg je er standaard bij.

Eigenlijk kan ik niets zinnigs met dit topic, want je stelt helemaal geen specifieke vragen en je stelt niet specifiek waarom de alcatel niet goed is en wat je eisen dan wel zijn.. Ik zou je met deze algemene vraag dan ook eerder doorverwijzen naar oude topics, want de vraag "welk adsl modem is goed' is nu al wel een behoorlijk aantal malen langs geweest,.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Deze vraag is idd al een keer voorbij gekomen. Welk modem voor jou het beste is, is afhankelijk van de eisen die je eraan stelt. Dus ik denk dat we hier echt niets mee kunnen verder. Bedenk dus eens wat je voor functionaliteiten wilt, en zoek dan een paar modems op die je die specs bieden. En check dan natuurlijk nog even of ze compatible zijn met KPN's ADSL producten.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Dit topic is gesloten.