Toon posts:

Windows 2003 mist OCX Controle

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi allemaal

Ik heb een paar nieuwe 2003 server te staan. ze draaien als een trein. nu hebben we voor deze servers ook PHP nodig. nou wou ik dit er op installeren. er gaat aan het einde van de installatie echter iets mis.

Ik krijg een foutmelding dat de installatie welk gelukt is maar dat mijn webserver niet geconfigureert kon worden omdat OCX Control mist.

Kan iemand mij vertellen wat dit is er waar en hoe ik dit kan installeren.

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-08 20:52

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Verwijderd schreef op 06 June 2003 @ 16:05:
Hi allemaal

krijg een foutmelding dat de installatie welk gelukt is maar dat mijn webserver niet geconfigureert kon worden omdat OCX Control mist.
Is dit niet een bepaalde active x control ? en staat w2k3 niet standaard in "high security" instellingen?

Als dit klopt zou je dit kunnen oplossen door de webserver in je explorer (setting-> internet options) in een lager securty zone te hangen.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Verwijderd

Topicstarter
Nee als ik de beveiliging lager zet krijg ik meer foutmeldingen

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

[google=php ocx] >>> http://www.phpbuilder.com/mail/php-install/2001051/0163.php :?

Het is overigens een OCX Control

[ Voor 8% gewijzigd door Spider.007 op 06-06-2003 21:43 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate