Wat Lichte Duidelijkheid Over Grab-It

Pagina: 1
Acties:

• MrCaleb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-01-2022
Hey Everyone,

Ik weet dat er al aardig wat Topics zijn over Grab-It maar tis allemaal niet echt wat ik zoek..

Eigelijk wil ik gewoon wat informatie over het programma zelf

Want je kan dus bij verschillende soorten newsgroepen inloggen op het server en messages downloaden/files etc...

Maar wat zijn de mogelijkheden betreft servers?

Kan ik bijvoorbeeld op alle servers komen? heeft dat te maken met welke provider ik heb (Chello-UPC), wat kan ik met deze account doen bijvoorbeeld?

Staan er lijsten aangegevens ergens op het net waar je deze lijsten met servers kan vinden/downloaden zodat ik me Grab-It wat meer kan uitbreiden

Want ik zit nu 213.73.255.21 (Werd aangegeven bij Shemes.com in de tutorial) is dit het enigste? want op de website zelf staan wel over de honderd van die alt.binaries names maar wat kan ik ermee? als ik ze toevoeg bij ADD SERVER als hostname gebeurd er maar weinig?

Heeft iemand wat uitleg/oplossingen voor me?

Zou echt relax zijn :)

Thnx _/-\o_

• salvador4
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:40
Je moet een newsserver hebben die binaries heeft, en dat hebben die gratis niet, of zeer incompleet. Ik gok dat de chello newsserver ook aardug brak is net zoals die van de meeste providers. xs4all heeft een goede en zo zijn er nog wel wat maar meestal niet gratis. je kan overigens niet op een newsserver van andere providers mits je daar een account hebt. ik vind je vraag trouwens niet over grab it gaan, maar over newsservers in het algemeen.

[ Voor 13% gewijzigd door salvador4 op 06-06-2003 16:10 ]