PhD i.o. | You know what, Stewie, if you don’t like it, go on the Internet and complain.
PhD i.o. | You know what, Stewie, if you don’t like it, go on the Internet and complain.
me is linux noob
[ Voor 26% gewijzigd door japaveh op 06-06-2003 15:42 ]
Solo Database: Online electronic logbook and database system for research applications
of halt of rebootjapaveh schreef op 06 June 2003 @ 15:42:
shutdown -h 0 als root
maar je kan ook bijvoorbeeld je powerbutton aan een nette shutdown koppelen mbv acpi
Verwijderd
Dat is te merken, je ondertitel is fout geschrevenM@ximuS schreef op 06 June 2003 @ 15:39:
me is linux noob
('Red Hat Linux' ipv 'Linux RedHat')
edit: en de GoT/NOS faq lezen, want je topic titel is zeer onduidelijk.. en een linux boekje kopen ofzo
[ Voor 24% gewijzigd door rb338 op 06-06-2003 16:20 ]
Debian installen (of slackware, LFS etc...) EN de dicipline op kunnen brengen om te LEZEN, LEZEN, LEZEN, LEZEN en LEZEN.
Anders redt je het niet. Klaar.
Als je het eenmaal beter begint te begrijpen gaat het steeds sneller en wordt het steeds leuker.
Ik ben met Mandrake begonnen.. toen het eenmaal draaie wist ik de basics ja... maar nu ik Debian draai, zie ik pas in wat linux echt is.
Ik raad M@ximuS aan om dus te beginnen met lezen en als je er echt niet uit komt pas GoT te gaan raadplegen. Zoals het hoort. Volgens de Policy.
Handige links voor jou zijn nu dus:
[rml]Linux op de Desktop? Distro&zoeken reviews [ 13/09][/rml]
FAQ Non-Windows Operating Systems - Update: 13/02
en,
NOS policy - updated 01/04/03
succes.
[ Voor 36% gewijzigd door DeMoN op 06-06-2003 16:31 ]
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Dit topic is gesloten.
![]()