Hallo,
Misschien dat er iemand me kan helpen,
In het kort, ik heb een internet verbinding, Chello.
Via de com21 gaat het naar de router....daar hangen 3 pc's aan.
Alles werkte goed, tot eergisteren.
Plotseling kan 1 pc geen verbinding meer maken, alles staat goed.
De router herkend die pc gewoon, ook ipconfig is oké.
Alle instellingen naagelopen, alles is echt goed ingesteld.
Wat er mis is, brouwser kan niets meer weergeven, geen detektie.
E-mail werkt niet meer, geen verbinding.
Wat gedaan, zeer grondig pc venieuwd, vanaf clear cmos data, fdisk en nieuwe instalatie besturingssysteem.
Nieuw netwerkkaartje, router reset en vernieuwd van software.
Niets helpt.
Maar er is meer, mijn 2e pc Win xp pro, krijgt dezelfde problemen na herstellen van het internet-protocol.......Daarna geen mogelijkheid om de verbinding tot stand te krijgen terwijl alles werkt, krijgt gewoon respons van de router, ip en zo.
Echter, na een systeem herstel naar een punt voor die internet-herstel werkt alles gewoon weer zoals het hoort.
Ok, ik ben bezig met een nieuw systeempje aan het bouwen, netwerkkaartje erin, aansluiten op de router, alles wordt herkend, ook de ip gekregen.
Maar verder niets, geen internet weer te geven, geen e-mail verbinding te krijgen, geen ping, de rest werkt gewoon, zelfs de icoontjes op de taakbalk....herstellen naar een eerder punt kan niet, er is nog niets mee gedaan.
Wie geeft me raad.
Willy
Misschien dat er iemand me kan helpen,
In het kort, ik heb een internet verbinding, Chello.
Via de com21 gaat het naar de router....daar hangen 3 pc's aan.
Alles werkte goed, tot eergisteren.
Plotseling kan 1 pc geen verbinding meer maken, alles staat goed.
De router herkend die pc gewoon, ook ipconfig is oké.
Alle instellingen naagelopen, alles is echt goed ingesteld.
Wat er mis is, brouwser kan niets meer weergeven, geen detektie.
E-mail werkt niet meer, geen verbinding.
Wat gedaan, zeer grondig pc venieuwd, vanaf clear cmos data, fdisk en nieuwe instalatie besturingssysteem.
Nieuw netwerkkaartje, router reset en vernieuwd van software.
Niets helpt.
Maar er is meer, mijn 2e pc Win xp pro, krijgt dezelfde problemen na herstellen van het internet-protocol.......Daarna geen mogelijkheid om de verbinding tot stand te krijgen terwijl alles werkt, krijgt gewoon respons van de router, ip en zo.
Echter, na een systeem herstel naar een punt voor die internet-herstel werkt alles gewoon weer zoals het hoort.
Ok, ik ben bezig met een nieuw systeempje aan het bouwen, netwerkkaartje erin, aansluiten op de router, alles wordt herkend, ook de ip gekregen.
Maar verder niets, geen internet weer te geven, geen e-mail verbinding te krijgen, geen ping, de rest werkt gewoon, zelfs de icoontjes op de taakbalk....herstellen naar een eerder punt kan niet, er is nog niets mee gedaan.
Wie geeft me raad.
Willy