User benaderd via mail

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:29
Ik heb een gek vraagje, stel een topic wordt wordt gesloten, en de user is daar ontevreden over, en ik zeg daarin iets wat de user ziet als flame (mod mogelijk niet) en de user mailt mij en wordt persoonlijk...

Wat kan ik dan doen, dit ging over een topic op GoT, de user gaat 'persoonlijk' tegen mij in met een betoog dat hij een op en top persoon is.. Kan ik dan naar een modje stappen of iets dergelijks?

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat kun je doen, maar dit contact loopt om GoT om, dus veel zal hij niet voor je kunnen betekenen denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opi
  • Niet online

Opi

Kan voor iets dergelijks niet gebruik worden gemaakt van de bemiddelaars of zijn zij puur en alleen voor problemen tussen de crew en users?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idem, wij bemoeien ons niet direct met zaken die buiten GoT om plaatsvinden. Dat is voor eigen rekening en dat lijkt me duidelijk.

Het aan een modje overdragen gaat niet werken, omdat hij ook geen kennis heeft van de zaken buite GoT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glimi
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
Verder kun je natuurlijk altijd je mail adres verbergen in je profiel als je zulk soort mail naar vind :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
Hmm, maar wat kan ik tegen zoiets doen? Mail verbergen wil ik niet, af en toe mailt iemand mij om een andere reden (eigenlijk altijd) en dat vind ik wel prettig, als het dan mogelijk is :)

[ Voor 66% gewijzigd door simon op 06-06-2003 15:05 ]

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:20

Jaymz

Keep on moving !

Niets :) (en dat bedoel ik niet zoals ik denk dat je het opvat ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mail negeren, bouncen o.i.d.

Als jij niet ingaat op de mail, klaar toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Tja, negeren, deleten, terugflamen, aangifte doen bij de politie, wat jij wil. De bemiddeldaars gaan je toch ook niet helpen als je op straat in elkaar geslagen wordt door iemand met een GoT-account? :+

Professioneel Hyves-weigeraar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
Ik post even 'de mail' om jullie 'mening' van 'ergheid' te vragen:
[...]

[ Voor 91% gewijzigd door Glimi op 06-06-2003 15:18 ]

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opi
  • Niet online

Opi

En als de user die een andere user mailt, de laatstgenoemde gaat bedreigen (niet dat ik me kan voorstellen dat er dermate labiele personen rondlopen), kan deze dit dan melden aan de crew of moet de crew dan koste wat het kost zich hier buiten houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01:56

SmartDoDo

Woeptiedoe

Om eerlijk te zijn vind ik het geen bedreigende mail :) Typisch een voorbeeld van "ja, tuurlijk" en verwijderen die hap. Ik wordt zelf ook regelmatig aangesproken via ICQ of MSN en als iets me niet zou bevallen dan is het gewoon blokkeren en negeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tittysmack
  • Laatst online: 13-09 12:23

Tittysmack

"no comment"

Als dat die mail is, zou ik me maar geen zorgen maken... gewoon negeren.

Athlon xp2800+ / Abit NF-7 / 512 mb dual channel MDT DDR400 / Club3D 9700pro / Samsung 52x24x52 / Samsung DVD 16x48 / Hitachi 82.3 GB 7200 rpm / Maxtor 61.4 GB 7200 rpm / Philips Seismic Edge 5.1 / Logitech z-560 / Q-tec 6051MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-10 00:07

job

inderdaad dat vind ik nou niet echt een bedreigende mail.
vind het eerder een mailtje van iemand die zich op z'n tenen voelt getrapt en wil bewijzen dat hij er wel veel vanaf weet.

lekker verwijderen die mail en niet meer aan denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
Ik was al van plan te negeren, gewoon even peilen :)

Maar het is duidelijk, buiten GoT om; mods kunnen niets.. thanks for the info :)

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opi
  • Niet online

Opi

Maar wat als het nu een mailtje was met een serieuze bedreiging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tittysmack
  • Laatst online: 13-09 12:23

Tittysmack

"no comment"

Wat wou die gaan doen dan? een email bom sturen ofzo? :P

Athlon xp2800+ / Abit NF-7 / 512 mb dual channel MDT DDR400 / Club3D 9700pro / Samsung 52x24x52 / Samsung DVD 16x48 / Hitachi 82.3 GB 7200 rpm / Maxtor 61.4 GB 7200 rpm / Philips Seismic Edge 5.1 / Logitech z-560 / Q-tec 6051MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glimi
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
Simon schreef op 06 June 2003 @ 15:13:
Ik was al van plan te negeren, gewoon even peilen :)

Maar het is duidelijk, buiten GoT om; mods kunnen niets.. thanks for the info :)
Mjah dat was het ook al _voordat_ je de mail postte hoor, ik snap ook absoluut niet waarom dat nou weer zo nodig moest
(zo had ik de user in 2 sec getraced)

Verder als er echt erge dingen in staan, als de gebruikelijke NSB'er na een slotje via SeM oid of bedreigingen, dan willen mods wel eens kijken wat er te doen is, maar verder dan GoT kunnen ze niet komen :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.