Toon posts:

Processor Serial Number uitzetten

Pagina: 1
Acties:
  • 182 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan het niet vinden met search!
Ik wil erg graag dat nummer uitzetten, heeft iemand een proggie?? Die site van intel ligt er vandaag ff af geloof ik. :z
Bedankt!

• erickov
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-07 18:44
bij mij kan ik het in mijn bios instellen dacht ik.
Abit BX 133-raid.

Uncomfortable silence can be so loud...

Verwijderd

in je bios kan dit waarschijnlijk wel

Verwijderd

Topicstarter
Helaas, niet in mijn bios! p2b-f van asus.
Maar er moet een proggie voor zijn.

Verwijderd

Op zaterdag 25 november 2000 17:22 schreef drikus1 het volgende:
Helaas, niet in mijn bios! p2b-f van asus.
Maar er moet een proggie voor zijn.
sorry,een progje daarvoor ken ik niet.

• erickov
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-07 18:44
ik ook niet, sorrie

Uncomfortable silence can be so loud...

• ElemenTAL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-07-2025

ElemenTAL

Tweaking the elements

Waarom kan dat in de P2B-f niet in mijn oudere P2B kan het wel. Mischien ff een nieuw bios downloaden.

Nuff Said

Verwijderd

Je kan dat ding wel lekker uitzetten, maar als een webpage je code wilt bekijken kan die hem zo weer bij je aanzetten. :(

Ik haat dit soort identificatie. strax lopen we alemaal met zon gele koe-oorlabel rond. Met chip erin die via gps de posietie van je doorgeeft aan Intel, M$ en de FBI

Als ik anoniem op het web wil is dat mijn recht. Jammer dat je geen keus hebt, AMD heeft de code ook :( :( .

Nouja, deze p120 lekker nier >:)
aleen nog ff een random IP adress voor mijn kabelmodempje en alles is ok.

Verwijderd

Volgens mij is er toch destijds besloten door Intel om dat serialnr. automatisch uit te zetten?

Okee,

groeten,

Rob

• sanderb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:44
privacy? gps en positie?
waar maak je je druk om. Ik durf te wedden dat jij ook met een gsm rondloopt en het is dan een eitje voor de staat om de zien waar jij je bevind...in ieder geval bij welke zendmast in de buurt

I love conspiracy theories >:)

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

Verwijderd

Klopt!

GSM providers krijgen alleen een vergunning in Nederland als ze in hun systeem inbouwen dat er zondermeer door de politie of BVD kan worden afgeluisterd.

Tevens wordt altijd je IMEI nummer van je GSM mee gezonden, en door een driepuntspeiling kunnen ze op tientallen meters precies je lokatie peilen.
Je IMEI nummer zit dus in principe gekoppeld aan je naam als je een abonnement hebt. Je bent wat minder te traceren als je een mobieltje met een anonieme prepay kaart hebt.

Privacy? There ain't no such thing >:)

Rob

Verwijderd

ftp://download.intel.com/support/processors/pentiumiii/pseng103.exe
voilla
een prog van intel zelf om je id # uit te zetten
(was voor de wet verboden om dit niet aan de consument over te laten)
:)

• raptile
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-02-2024

raptile

=[Loz Kampoz Fragging Force]=

Op zaterdag 25 november 2000 20:08 schreef RopStop het volgende:
Klopt!

GSM providers krijgen alleen een vergunning in Nederland als ze in hun systeem inbouwen dat er zondermeer door de politie of BVD kan worden afgeluisterd.

Tevens wordt altijd je IMEI nummer van je GSM mee gezonden, en door een driepuntspeiling kunnen ze op tientallen meters precies je lokatie peilen.
Je IMEI nummer zit dus in principe gekoppeld aan je naam als je een abonnement hebt. Je bent wat minder te traceren als je een mobieltje met een anonieme prepay kaart hebt.

Privacy? There ain't no such thing >:)

Rob
je mobiel word NIET afgeluisterd.

ze kunnen met dat emei nummer idd in 12 seconden jouw locatie bepalen op 3 meter nouwkeurig.

je mobiel kan niet worden afgeluisterd omdat de verbinding dan onderbroken moet worden dat gebeurd alleen bij de echte grote criminelen want dan moet er 24/7 een persoon meeluiseteren .

btw zon apparaat voor 1 telefoonlijn is VEEL teduur dus we hebben er niet veel in bij de politie enzo :)
Ik werk nemlijk op de mobile reparatie afdeling van KPN telecom.
KPN bezit 66% van de mobiele abonnementen in nederland , de netwerkpalen worden daarom het meest gebruikt van KPN (ook door andere providers) en de palen zijn van de staat en niet van KPN ...met andere woorden het netwerk is van de staat en je mag maar maximaal 15 seconden in een gesprek meeluisteren . er moet veelteveel gebeuren om een mobiel afteluisteren

ik heb mn woordje gezecht :)

KPN TELECOM ALTIJD DICHTBIJ :)

Spelfouten voorbehouden.

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben blij dat er meer mensen een hekel aan hebben om (mogelijk) gevolgd, afgeluisterd of wat dan ook te worden. Niet dat ik nu grote geheimen heb maar het gaat om te principe.

Overigens, juliie hebben gelijk; Ik heb mijn bios geflashed en nu simpelweg uit gezet. Sisoft ziet het niet meer. Ook dat proggie bij intel nog ff gedownload, om zeker te zijn......
Bedankt.

Verwijderd

Heej, je hoort mij ook niet zeggen dat er altijd wordt afgeluisterd. Maar de gsm netwerk providers moeten een dergelijke optie wel inbouwen.

Afijn,

het raakt weer eens off topic :)
Pagina: 1