• 911GT2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 17:01
Ik heb dus een aantal wav files op mijn sd kaartje gezet in in mijn 3650 gepropt, nou doet hij er 3 wel maar de andere 7 niet. 8)7

Hoe kan dat? Moeten die wav files aan een bepaalte eis voldoen of zo? ik kon er in de handleiding (die ik toch al crapy vind :r ) niets over vinden, en ook de search hier en op ggle leverder niets op... |:(

Verwijderd

Ik weet het niet maar misschien is het geheugen van je gsm helemaal vol ?
Ik zou niet weten waar het anders aan kan liggen.

• 911GT2
Pakt hij ze niet van de sd-kaart dan?
Maar ja ik heb hem pas een dag dus ik denk niet dat het geheugen nu al vol kan zijn...

• Pogostokje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-02 13:13

Pogostokje

* twiet *

Als ze op de sd-kaart zitten dan past het, je geheugen zit dan dus niet vol. ;)
Kijk eens wat het verschil is tussen die bestanden ... waarschijnlijk zit er verschil in aantal hz'jes en stereo/mono. Ben wel benieuwd eigenlijk ...

... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.

Verwijderd

Heb vaak genoeg gehad dat ik met mijn foon midi's etc wou afspelen en dat hij het dan niet deed, terwijl het op de pc wel ging....geen idee wat dit kan zijn :(

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:58
Verwijderd schreef op 06 juni 2003 @ 20:05:
Heb vaak genoeg gehad dat ik met mijn foon midi's etc wou afspelen en dat hij het dan niet deed, terwijl het op de pc wel ging....geen idee wat dit kan zijn :(
Met MIDI heb je een limiet aan het maximaal aantal kanalen. Veel 'gewone' midi's gaan over het maximum aantal van Nokia.

Dat is hier dus niet het geval, aangezien het hier een WAV betreft.

• 911GT2
Kan het zijn dat de bitrate te laag is want volgens mij pakt hij wel de hoge bitrates, maar de lage juist niet...
maar dat lijkt me eigenlijk onlogisch...verder zit er totaal geen verschil tussen de wav files! :?
Pagina: 1