[FloppyDrive] Chieftec DA-01SL-D

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

• Av3ng3rtje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-04 08:48
Hoi,

Ik zit met een probleem. Ik heb gister een kast besteld namelijk de Chieftec DA-01SL-D grijs model. Ik kreeg deze vandaag binnen. Mooie kast daar niet van.

Ik ging hem in elkaar zetten tot ik het op een probleem stuite. Ik wou de floppydrive plaatsen , maar na goed te kijken zag ik dat ik hem onmogelijk kon vastzetten. Hier een tekening

Afbeeldingslocatie: http://www.animecore.net/untitled.GIF

Ik heb al search gebruikt en ik kon er helemaal niks over vinden. Ik heb bij mijn kast ook geen montage handleiding er bij gekregen.

Kan iemand mij misschien vertellen hoe ik met schroefjes in deze kast mijn floppydrive vast zet of op een andere mogelijke manier?

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-03 09:06

swampy

Coconut + Swallow = ?

Chieftec kast he.....

Open eens die plaat aan de andere kant, die kan namelijk OOK los!

Plus dat het een modulair design is, je kan als het goed is gewoon die houder voor je floppy drive en rest uit de je systeem halen!

[ Voor 43% gewijzigd door swampy op 06-06-2003 14:04 ]

There is no place like ::1

• Ghost(NL)
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ik heb zelf een Chieftec DX01 en daar is het zo dat je het -_- bakje eruit kan schroeven met schroeven aan de voorkant dan kun je je floppy erin zetten en het bakje weer terug schroeven. Ik neem aan dat dat bij jou ook zo werkt.

i5-12600K PRIME Z690M-PLUS D4 64GB 980 Pro M.2 1TB  MBA M1 13" 8GB 256GB (Late '20)

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Gewoon goed kijken dus B)

/overbodig

Dit topic is gesloten.