PV: 2550WP | 520WP | een mens lijdt t meest door het lijden dat hij vreest
Dan doe je het zonder dapAnoniem: 60654 schreef op 14 June 2003 @ 20:52:
Ik krijg een internal server error als ik de file daar wilt downloaden via DAP
PV: 2550WP | 520WP | een mens lijdt t meest door het lijden dat hij vreest
Anoniem: 60654
-- Altijd blijven prutsen --
Volgens mij kennen meer mensen die bug.. ik was zostraks nva en bij die anti-tank kruis thingies werd ik dus kapot geschoten.. terwijl ik net met binocs had zitten rondkijken of het veilig was.Snow_King schreef op 14 June 2003 @ 23:15:
* Snow_King heeft een bug in de map Close Fire gevonden, je kan nu op een heuevel komen waar je niet hoort te kunnen komen
Screen:
[afbeelding]
Prachtige sniper plek!
Hmm..,Snow_King schreef op 14 June 2003 @ 23:15:
* Snow_King heeft een bug in de map Close Fire gevonden, je kan nu op een heuevel komen waar je niet hoort te kunnen komen
Screen:
[afbeelding]
Prachtige sniper plek!
mijn sniper plaats is aan de overkant van die van jou, in die gullie onder die plant....
Daar dus...
"k heb daar net nog z'on 18 kills vandaag gemaakt op de BBk server....
[ Voor 39% gewijzigd door digital8 op 15-06-2003 00:04 ]
Op die BBK server zit ik ook vaak!digital8 schreef op 15 June 2003 @ 00:01:
[...]
Hmm..,
mijn sniper plaats is aan de overkant van die van jou, in die gullie onder die plant....
Daar dus...
[afbeelding]
"k heb daar net nog z'on 18 kills vandaag gemaakt op de BBk server....
Wat is jou nick online?
Maaruh, die plek van jou houd ik goed in de gaten hoor!
m'n nick is [NL] - digital8 - [NL], en ik heb er net een uurtje of 3 zitten spelen...
het is geen weg, je moet gewoon ergens ineens naar rechts heel stijl omhoog, veel redden het niet nee!Anoniem: 60654 schreef op 15 juni 2003 @ 00:22:
Volgens mij zit ik daar ook meestal... Is dat het plekje waarvoor je eerst via een moeilijke en stijle weg omhoog moet? (als je weet hoe je dat pad kan beklimmen dan is het een makkie maar zie menige teamplayers erniet op komen)
Best moeilijk om een nacht effect te creeren alleen jammer van dat lichte groene water.
BridgeRuin vind ik jammer genoeg een te grote open map zonder beplanting etc...
Jee, wel 1MB groot!12% will be the last patch for the next weeks until the big 20% update will come. The 12% Patch brings balance to all maps and fixes many bugs for a good gaming experience.
( The patch cannot make 10% to 12%, so you need 11% installed. )
Size: 1 Megabyte
Release in about 1 hour
12% Fixes:
* Huey sound fix
* AT Soldier gets a Medipack- can only heal others and can be reloaded at medi lockers
* More migs spawn now on Tonkin Air
* 180° up/down Infantry view from 1.4
* AK47, PPSh41 and M16 are slightly stronger
* PPsh41 has less recoil force
* Some AA on "Charly doesnt surf" and "Que son valley" removed
* Loading times faster and music bug fixed that caused Battlefield to slow down
* Huey M60 and Medevac Huey get 30% more hitpoints
* Type63 exploding FLAK bug fixed
* Some fixes on "Bad Moon Rising"
* Wake Island no longer supported and Icon removed
*Attention Serveradmins: No content check support yet, so switch it off
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
BTW: * Anoniem: 60654 zoekt voor een link naar de 12% patch aangezien ik dat nergens daar kan vinden
[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 60654 op 15-06-2003 11:28 ]
Anoniem: 77857
http://www.bf42home.de/downloads.php?file_id=415
http://www.thrillinghill.com/EoD_Demo12Patch.exe
http://hem.fyristorg.com/hejhej/eod12%25/EoD_Demo12Patch.exe
http://dodmaps.bei.t-online.de/EoD_Demo12Patch.exe
http://bf1942.4players.de...p?action=dl&cat=17&id=182
http://www.gaming4all.net...e806fbff4cd31cd09d8cf7/0/
Idd ik kan ze ook nog nie vinden alle bekende zijn nog 11%Anoniem: 60654 schreef op 15 June 2003 @ 12:00:
Zojuist patch 12% geinstalled alleen ik kan geen EoD 12% server vinden....
BKK Clanserver 1.4
Boomtown EOD 01
Iceworks Public EOD11%
Jolt.co.uk
United.teamplayers.de
Hoop dat het niet als de vorige keer loopt, weer een dag moeten wachten
Boomtown is nu 12%
[ Voor 7% gewijzigd door CycloneX op 15-06-2003 12:44 . Reden: nieuwtje ]
MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

haurein.com || EOD 12% (BF1.4) = 217.172.182.79:14690 deze is 12%
[ Voor 21% gewijzigd door CycloneX op 15-06-2003 13:07 ]
MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i
BadMoonRising vind ik een goede map. Mooi een moeras + een river nagebootst en mooie begroeing. BridgeRuin vind ik een slechte map. Veel te grote open plekken, doet me weer denken aan Desert Combat. Hill, Close Fire en Lang Son zijn goede en leuke levels
Een paar amateuristische mappen: River Village en Two Bridges mochten ze van mij wel weglaten.
Helaas is de 'support class' bij USA een beetje in het nadeel tegenover assault class van USA en VC. Als je loopt heeft het veel recoil maar je moet hurken en stilzitten als je wat wilt raken. In close combat verlies je het bijna altijd van een AK47 tenzij hij je niet ziet. Ook heeft de support class geen granaten en dat mis ik een beetje. De AK37 + M16 vind ik te weinig recoil hebben en een beetje aan een te goede kant kwa schieten.
Ach, het is nog in alpha stage en er moet nog veel aan gedaan worden
Ik zal jullie vanavond nog wel wat lekker maken met mooie screens
was wel ff lachen
[url=http://]

--edit-- let op de helm, er zit een pakje lucky strikes in
[ Voor 26% gewijzigd door FoggyFreek op 15-06-2003 20:11 ]
Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |
Moest wel 10 keer gaatjes in mijn hoofd dichten.
Letuce2[NL]
Ow en een goeie mirror? Tja, ik pak altijd fileshack voor grote downloads. Moet je wel wachten, maar de snelheid loopt lekker constant op 150 ipv het inkakkende fileplanet (net nog 8 kb/s

Empires Mod | RTS voor HL2 | How to ask questions the smart way
Whahahaha, ik zal je nog es opzoeken via ASE, ga ik je wel weer lastig vallen!L3TUC3 schreef op 15 June 2003 @ 23:49:
Nou heb ik je gevonden Snow_King! Jij bent echt godsirritant met je sniper op CloseFire.
Moest wel 10 keer gaatjes in mijn hoofd dichten.![]()
Letuce2[NL]
Ow en een goeie mirror? Tja, ik pak altijd fileshack voor grote downloads. Moet je wel wachten, maar de snelheid loopt lekker constant op 150 ipv het inkakkende fileplanet (net nog 8 kb/s).
damn, echt allemaal tweakers die ik tegen komDaDude schreef op 16 juni 2003 @ 14:44:
hey snowking, ik had samen met je gevochten op Badmoonrising, je kon niet zien aan wie enemy of friendly was en daardoor schoot je mij 1x dood als teammate

Maar, sorry nogmaals! Heel irri, donker, geen nametags en je ziet iemand op afstand lopen
Maar ik weet alleen de naam niet meer...
Welke is dat waar jullie op zitten dan ?
was een jolt.co.ukSileX schreef op 16 juni 2003 @ 16:03:
hmm...ik kwam gister ook een server tegen zonder nametags....wel een goeie !
Maar ik weet alleen de naam niet meer...
Welke is dat waar jullie op zitten dan ?
maar meestal zit ik op BBK Clan Server of TPS Sweden
Anoniem: 49130
en foggyfreek krijgen wij een voorproefje
Je hebt een nummertje gecomponeerd en gevraagd of die er in mochtFoggyFreek schreef op 17 June 2003 @ 15:59:
Mijn muziek komt in EoDHeeft Goeterfunke me zelf gevraagd.. geniaal!
Edit:
Link of iets was handig geweest
[ Voor 24% gewijzigd door StyXL op 17-06-2003 16:27 ]
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Alleen bij deze mod of ook andere games, zo jah moet je ff disable mouseaccelration uitzetten in je Logitech software. Vanaf versie 9.76... en anders in BF bij je controls mousesensetivity wat naar rechts schuiven.RubenDJ schreef op 18 June 2003 @ 12:32:
Ik heb bij deze mod last van muis acceleratie o.i.d.In ieder geval beweegt het beeld later dan mijn muis en ook schiet het een beetje door. In het originele BF en DC heb ik nergens last van. Iemand bekend met dit probleem?
Niels99 schreef op 18 June 2003 @ 13:38:
Alleen bij deze mod of ook andere games, zo jah moet je ff disable mouseaccelration uitzetten in je Logitech software. Vanaf versie 9.76... en anders in BF bij je controls mousesensetivity wat naar rechts schuiven.
Ik heb inderdaad wel 1.4 geïnstalleerd, maar zoals gezegd werkt alles in BF en DC zoals vanouds. Het is echt een vertraging van een halve seconde (onspeelbaar dus).FoggyFreek schreef op 18 June 2003 @ 13:45:
dat zit volgens mij in 1.4 (a small latency in mouse movement)
Wat vinden jullie de betere mod? DC of EoD?
ja, eerste 11% instaleren en daarna de 12% erover heen.jagermeister1 schreef op 19 June 2003 @ 11:23:
Ben nu de 11% aan het downloaden (zag te laat dat de 12% er al is). Is er dan een patch om van 11% naar 12% te gaan. Ik volg het namelijk ff niet....
Offering an arsenal of weapons and vehicles authentic to the Vietnam conflict, players will battle in first-person perspective. The workhorse vehicle for the U.S. during the conflict was the helicopter and it will serve the same purpose in Battlefield Vietnam. The NVA will be outfitted with many Russian-made vehicles including the T-54 tank and Mig-21 jet. Taking a step forward from its franchise predecessors, Battlefield Vietnam will allow passengers to fire from moving vehicles and players will have the ability to airlift other vehicles via helicopter.
Ook de render- en geluidsengine van het spel zijn vernieuwd, waardoor het spel er nog beter uit zou moeten zien en nog beter zou moeten klinken. Online zal je met 64 man aan de slag kunnen, zowel in de jungles als in straten van steden als Hue. Het meest opvallende is wellicht de releasedate. Over een dik half jaar zal het spel namelijk al in de winkels liggen, namelijk in het eerste kwartaal van 2004. Meer lees je in het persbericht.
bron : Gamer.nl
Wat vinden jullie hiervan?
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Anoniem: 62696
Dus komt ie voor de 4e keer aanvliegen recht op mij af, dus ik leeg een hele clip op dat ding en opeens dondert die uit de lucht en komt vlak voor mij tot stilstand.
Het is wel beter in EoD dat de voertuigen ook met kogels gewoon zijn uit te schakelen, heb al vaak een bootje doorboord en daarbij een kill gemaakt in het orginele bf ben je toch wat sterker in een voertuig.
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Anoniem: 27945
Waarom download je hem niet gewoonjagermeister1 schreef op 19 June 2003 @ 10:57:
Nah jah...topic ff doorgelezen en zie dat de meesten deze mod wel waarderen. Ik denk dat ik hem ook ff ga downloaden. Kan ik deze ook gewoon naast DC installeren zonder problemen te krijgen?
Wat vinden jullie de betere mod? DC of EoD?
Misschien zit hij wel met een modemlijntje of heeft hij een datalimietAnoniem: 27945 schreef op 11 July 2003 @ 09:39:
[...]
Waarom download je hem niet gewoonDat je vraagt of een spel leuk is dat je in de winkel koopt, daar kan ik bij komen. Maar dat je moeilijk doet over een MOD die G R A T I S te downloaden is, dat snap ik niet hoor.

Dat is toch niet zo moeilijk of wel?
dus ik zoek naar servers (via battlefield) kan er maar 1 vinden
en dan wil ik joinen, en dan kapt alles er meteen mee, en ben ik terug in windows
Anoniem: 34193
Anoniem: 60375
Battlefield Vietnam zal een heel nieuwe game wordenAnoniem: 60375 schreef op 12 juli 2003 @ 15:01:
Hmm daar ben ik ook wel benieuwd naar ... trouwens .... Battlefield : Vietnam word dat een expansion of een geheel nieuw spel ? zo ja, kun je die dan tegelijk gebruikn met Battlefield : 1942 ? Ik bedoel dat je kan switchen via Custom Game naar Battlefield: Vietnam en andersom ?
ja zou er uit zien zeg:FoggyFreek schreef op 12 July 2003 @ 15:05:
Battlefield : Vietnam is een STANDALONE game en kan dus NIET in combinatie met Battlefield:1942 gespeeld worden.
Vietnam 1942
dat word een saai spel
ixl85 schreef op 12 juli 2003 @ 15:55:
[...]
ja zou er uit zien zeg:
Vietnam 1942
dat word een saai spel
Ik heb deze MOD gedownload (de 12% variant) en geinstalleerd op mijn gisteren LEGAAL (sjees kan me nauwelijks herinneren wanneer ik dit voor het laatst heb gedaan)
Ik heb het spel compleet geinstalleerd + de laatste 1.4 update en de Battle for Britain map, als ik nu die MOD opstart en ik wil ff een single player map opstarten (ik zie trouwens maar 2 maps in het lijstje staan met zo'n kogelgaatje er voor, klopt dit ?) dan begint de map te laden en na nog geen 5 tellen wordt ik teruggesmeten naar de desktop
Kan iemand me vertellen wat ik verkeerd doe

Oh ja, de officiele site van EOD kom ik trouwens sinds gisteravond niet meer op

Hebben jullie ook dat deze mod nog niet helemaal soepeltjes loopt, ik bedoel kleine schokjes tijdens het lopen of draaien (waar je geen last van hebt als je het gewone spel speelt) ?
volgens mij was er in 1942 in vietnam ook wel "wat te doen" die bevolking leeft er zelden in vrede geloof ikixl85 schreef op 12 July 2003 @ 15:55:
[...]
ja zou er uit zien zeg:
Vietnam 1942
dat word een saai spel

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
bij Desert combat had je een directe shortcut , die wertke wel maar die ontbreekt bij Eve of Destruction , welke command line gebruiken ze daarvoor ? want dan pas ik gewoon die shortcut aan
"path\bf1942.exe" +game naam van de mod map
dus bij eve of destruction word het:
"path\bf1942.exe"+game evd
H-52 schreef op 17 July 2003 @ 14:32 in een andere thread op GoT:
En dan hier een beetje slecht nieuws mensen, het schijnt dat het team achter Eve of Destruction het zat is en van engines gaat wisselen. De 20% zal waarshijnlijk de laatste EoD versie zijn die voor BF1942 verschijnt. De nieuwe engine wordt naar alle waarshijnlijkheid de Unreal engine in zijn UT2K4 gedaante. Niet onverwacht natuurlijk maar het blijft een verlies voor de BF community. Meer hier:
http://forums.bf42.com/sh...2&perpage=15&pagenumber=4
[ Voor 4% gewijzigd door RMYuma op 17-07-2003 17:25 . Reden: toevoeging... ]
| Specs Aurora24 | My music |
Right for all the wrong reasons.
Voorlopig alleen nog Fileplanet maar zodra er mirrors komen probeer ik ze te posten
http://www.fileplanet.com/files/120000/125566.shtml
Edit:
Mirrors: http://www.planetbattlefield.com/eod/eod02.htm
[ Voor 17% gewijzigd door ubermaestro op 12-09-2003 22:56 ]
Coop is leuk om, te oefenen
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Anoniem: 26235
op half 3.....
en hijs idd down. ik zal eens vragen wat er aan de hand is.
hadden deze week ook al problemen. te veel dataverkeer over de clansite ofzo
Pas als wij zelf de server in de huur hebben, zal ie 24/7 online zijn, met voornamelijk retail dan, en bij het verschijnen van nieuwe mods wordt ie dat voor 2 dagen ofzo, maar dat wordt dan allemaal door de clan besloten, de server wordt ergens in oktober van ons, omdat dan ons contract met GameServers.net afloopt.
Ik huur server-ruimte in A'dam en moet betalen voor al het traffic wat er is.
Zodra Army of GoT de server huurt zal hij 24/7 online zijn.
of huur je de hele server nu?
btw, ik ben HTI @ irc en The S4ndm4n ingame
Anoniem: 57975
* Anoniem: 57975 houdt niet van de desert en al die teringsnelle voertuigen
ik heb zelf een colo server in Amsterdam, daar gaat dan de Army of GoT gameserver op draaienRocketKoen schreef op 14 September 2003 @ 15:51:
je zit dus op colo?
of huur je de hele server nu?
btw, ik ben HTI @ irc en The S4ndm4n ingame