Mensen,
Ik ben bezig met mijn site en daar zit een functie op dat iedereen zo'n avatar kan nemen. Als je over een nickname gaat dan krijg je de avatar te zien. Dit popt dan up. Dat werkt allemaal en dat is glukkig het probleem niet.
PHP echter wel. Ik krijg helemaal geen foutmelding maar de PHP parser stopt er halverwege gewoon mee.
Hieronder de code:
Als ik de 1e keer een avatar toevoeg dan gaat 't goed. Doe ik dat een 2e keer dan stopt PHP er gewoon mee.... Het zit 'm in de regel "array_push($navAvatar, $gebruikerID);". Als die dus een 2e keer wordt uitgevoerd... boem... niets meer...
Kent iemand dit probleem? suggesties? oplossingen voor dit probleem?
Ik ben bezig met mijn site en daar zit een functie op dat iedereen zo'n avatar kan nemen. Als je over een nickname gaat dan krijg je de avatar te zien. Dit popt dan up. Dat werkt allemaal en dat is glukkig het probleem niet.
PHP echter wel. Ik krijg helemaal geen foutmelding maar de PHP parser stopt er halverwege gewoon mee.
Hieronder de code:
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
| function navAvatarToevoegen($gebruikerID) { global $navAvatar; if(isset($navAvatar) == false) { // even ranzige oplossing om een array te declareren, anders // geeft array_push een foutmelding dat 't geen array is $navAvatar[0] = 0; } for($i = 0; $i < count($navAvatar); $i++) { if($navAvatar[$i] == $gebruikerID) { exit; } } array_push($navAvatar, $gebruikerID); } function navAvatarLinkToevoegen($gebruikerID) { global $navAvatar; navAvatarToevoegen($gebruikerID); $query = mysql_query("select nick from gebruiker where ID=".$gebruikerID); $data = mysql_fetch_array($query); echo "<a href='leden_detail.php?id=".$gebruikerID."' onMouseMove='beweegpopup(avatar_".$gebruikerID.");' onMouseOut='verbergpopup(avatar_".$gebruikerID.");' class='comment'>".$data["nick"]."</a>"; } |
Als ik de 1e keer een avatar toevoeg dan gaat 't goed. Doe ik dat een 2e keer dan stopt PHP er gewoon mee.... Het zit 'm in de regel "array_push($navAvatar, $gebruikerID);". Als die dus een 2e keer wordt uitgevoerd... boem... niets meer...
Kent iemand dit probleem? suggesties? oplossingen voor dit probleem?
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2003 15:03 ]