Ik weet dat er al veel over dit probleem op Got the vinden is maar het grootste deel van deze posts loopt dood. Het connecten en chatten met mIRC werkt perfect. Ook het versturen van files via DCC gaat prima. Het ontvangen van files gaat fout. Wat ik tot nu al ondernomen heb:
Poort 6667 is gemapt naar mijn interne irc client.
Verder heb ik de volgende opties heb ik al geprobeerd (gevonden via de andere topics op Got):
- Winroute proxy aangezet -> kan niet meer surfen over het web.
- NAT voor alle systemen uitschakelen (liever niet maar ja) -> geen resultaat
- irc mag gebruik maken van de poorten 4000 t/m 4025. Deze poorten in winroute gemapt naar mijn irc client -> geen resultaat.
Is het mogelijk om met winroute pro een socks 4 of 5 op te zetten zodat mirc daar gebruik van kan maken? Zijn er andere mIRC clients die wel met winroute overweg kan? Of heeft er iemand een ander idee??
Thanks...
Poort 6667 is gemapt naar mijn interne irc client.
Verder heb ik de volgende opties heb ik al geprobeerd (gevonden via de andere topics op Got):
- Winroute proxy aangezet -> kan niet meer surfen over het web.
- NAT voor alle systemen uitschakelen (liever niet maar ja) -> geen resultaat
- irc mag gebruik maken van de poorten 4000 t/m 4025. Deze poorten in winroute gemapt naar mijn irc client -> geen resultaat.
Is het mogelijk om met winroute pro een socks 4 of 5 op te zetten zodat mirc daar gebruik van kan maken? Zijn er andere mIRC clients die wel met winroute overweg kan? Of heeft er iemand een ander idee??
Thanks...