T.net stand tegenvallen op HCC

Pagina: 1
Acties:

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-08 12:11
Nou ben net thuisgekomen en voor 5 pieken het ouwe spel "Strike Commander" op de kop getikt :)

Maar wat me tegenviel was de kleine stand van tweakers. Ik had toch wel een aparte stand verwacht waar alle tweakers waren enzo.. :(

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 07:25
hebben ze dus wel een stand ?

.

Verwijderd

Het was idd wel erg klein waar ze zaten... kon amper zien dat het van tweakers was, behalve dan de tweakgear :)

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-08 20:11

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Denk dat de HCC( m'n eerste) heel erg gaat tegenvallen.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

Op zaterdag 25 november 2000 17:27 schreef FrankGuthrie het volgende:
Denk dat de HCC( m'n eerste) heel erg gaat tegenvallen.
Het was in iedergeval heel erg druk en heel erg warm, en vrouwen krijgen geen voorrang in rijen :'( erger nog al die mannen stonden een beetje voor me voor te dringen! :(
Ik heb toch een leuk moederbordje nu tegen een redelijke prijs (abit kt7 raid 450,-)...
Ik ging eigenlijk voor een kast heen maar die ik wilde ben ik niet tegengekomen :'( (Aopen HX-08)

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Op zaterdag 25 november 2000 17:35 schreef Llewella het volgende:

[..]
Ik heb toch een leuk moederbordje nu tegen een redelijke prijs (abit kt7 raid 450,-)...
Ik ging eigenlijk voor een kast heen maar die ik wilde ben ik niet tegengekomen :'( (Aopen HX-08)
Nou de prijs voor de Abit raid moederbordje is dus gewoon winkel prijs :(, dus HCC is helemaal niet goedkoper, ach dan ga ik morgen gewoon verder aan m'n kamer werken, kan ik misschien beginnen met verven.

Denk dat ik niet ga naar HCC, trein en entreekaartjes zijn niet de moeite waard.

Russian Blue Neji
Kate Bush

Verwijderd

Op zaterdag 25 november 2000 17:38 schreef FrankGuthrie het volgende:

[..]
Nou de prijs voor de Abit raid moederbordje is dus gewoon winkel prijs :(, dus HCC is helemaal niet goedkoper, ach dan ga ik morgen gewoon verder aan m'n kamer werken, kan ik misschien beginnen met verven.

Denk dat ik niet ga naar HCC, trein en entreekaartjes zijn niet de moeite waard.
Nou die abit kt7 raid is in de pricewatch 455,- + rembours kosten, heb ik toch al gauw 30 piek bespaard :)

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Op zaterdag 25 november 2000 17:40 schreef Llewella het volgende:

[..]
Nou die abit kt7 raid is in de pricewatch 455,- + rembours kosten, heb ik toch al gauw 30 piek bespaard :)
En de teinkosten + entreekosten (als je geen lid bent) tel dat er nog eens bij op, hoeveel kom je dan uit?

Russian Blue Neji
Kate Bush

Verwijderd

Op zaterdag 25 november 2000 17:40 schreef Llewella het volgende:
[..]
treinkaartje (of benzine) + toegang HCC is anders ook vast wel even duur.... en is er bij jou in de buurt dan geen enkele PC winkel??

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:54
Als je nou slim bent, ga je gewoon naar een winkel bij je in de buurt, die ook op de HCC staan. De meeste (niet alle) hebben in de showroom ook beurskorting. Ik heb gisteren bijvoorbeeld in Eindhoven voor 195,- 128MB 133Mhz Infineon geheugen gekocht. Scheelt me tijd, moeite en een entreekaartje.

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Heheheh, zelfde gedachten, maaar is was net iets eerder :P

Russian Blue Neji
Kate Bush

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-08 12:11
HCC was dit jaar best wel klein als je het vergelijkt met voorgaande jaren.
Of misschien komt dat wel omdat ik groter ben geworden :)

• TB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21-09-2025

TB

pompiedom

De stand viel me ook tegen, het was gewoon "geintegreerd" in dde stand van Comptech world.

Maar ik heb wel DE Kaj gezien :)

• TaZz
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-07 12:43

TaZz

Nostalgist

Ik zie het morgen wel :)

'k hoop wel dat ze nog sweaters enzo hebben :)

Verwijderd

Op zaterdag 25 november 2000 17:44 schreef Audiomeubel(tm) het volgende:

[..]
treinkaartje (of benzine) + toegang HCC is anders ook vast wel even duur.... en is er bij jou in de buurt dan geen enkele PC winkel??
Ik ben lid van de hcc en heb al een treinabonnement...

• Animal_X
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:02

Animal_X

Rodin

Ik vond het ook een beetje klein, maar ach weet je hoeveel zoiets kost???
Errug veel dus.

Ik heb er een alpha pep66t gekocht voor 129,-
gaf X me 29 gulden terrug.
hehe afzetter :)
Heb het maar ff gezegd, kwam omdat ie moe was zei die.
jaja :)

Had ik vantevoren ff een custom T.net shirt gemaakt ben ik hem vergeten!!! |:(
* Animal_X is dom

Ben Kaj ook nog ff tegengekomen bij de Norrod stand :)

(X=unkown)

Helaas had ik geen geld meer over voor een T.net sweather :(
Wanneer gaat Tweakgear.net open?

BTW Als jullie volgend jaar nog een mannetje nodig hebben , ben ik vrijwilliger >:)
serieus

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

• Animal_X
  • Laatst online: 08:02

Animal_X

Rodin

btw move to>>HCC (nationale nerddagen) forum

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

• StarLite
  • Laatst online: 17-08 23:21

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

NoRRoD had mooie aanbiedingen, alleen jammer dat het geheugen binnen een paar uur op de eerste dag al was uitverkocht. [128 MB/133 MhZ voor 150 piek]
Keb maar FF een Logitech Mouseman Wheel gekoch.

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Verwijderd

Ik heb r een 45 Maxtor en 3x een 128Mb dimm (pc133) vandaan...Tja, zelfde prijs als goedkoopste op Pricewatch....maar als je lid bent kon je nog ff testen...

Is trouwens de eesrste keer in de 6x (min) dat ik er geweest ben tijd na het einde (17:15) ben geweest...meestal was ik voor 3 uur al weg....

Dankzij tweakers HCC pricewatch kon ik snel alle stands aflopen voor geheugen, helaas waren de eerste goedkoopste al uitverkocht, maar toch redelijke prijs gehad...

Was vergeten om te kijken voor de 45Gb op pricewatch...was ook niet echt de bedoeling om die te kopen....

Verwijderd

FrankGuthrie >

Nou ik heb wel wat geld bespaard hoor..

-Msik7tpro-2 voor 315,- pricewatch 355,- scheelt 40 piek
-Geforce2mx 295,- pricwatch 345,- scheelt 50 piek
-Tbird 900 365,- maar daar heb ik geluk mee gehad.
-dozen cd'rs gekocht (die bestel ik niet via pricewatch omdat de prijs dan weer opgeheven word met de verzendkosten) en dat scheelde veel met lokaale pcboeren.
-Kast was goedkoop (alleen niet zo geweldig)
-Infineon 133mhz 128mb gekocht voor 199 pricewatch 265,- scheelt 65,-
-Kast koelers scheelde met normaal
-etc.

En daar komt dus bij dat de pricewatch elke keer het goedkoopst is bij verschillende zaken en dat je dus verschillende keren porto zou moeten betalen, nou geen porto wel 17,50 entree, en ik had een ov.

Dus ik heb meer dan 150,- bespaard (zonder tbird meegerekend). En het voornaamste een leuke dag gehad!

Verwijderd

ik had vrijkaartjes :P
Pagina: 1