Het gebeurt wel vaker dat potentieel leuke draadjes naar de HK verplaatst worden. Nu heeft niet iedereen HK-acces, wat op zich een begrijpelijke beslissingis en waar ik volledig achter sta. Is het echter niet mogelijk om het bekijken en het replyen in HK los van elkaar te zien. M.a.w. dat alle users (of weer allen met techpost >100?) HK kunnen lezen, maar dat alleen de gescreende kunnen posten. Zo kan iemand waarvan zijn draadje verplaatst is toch volgen wat ermee gebeurt.
hier waren al 2 topics over, toch?
vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl
Dit idee is al eens langsgekomen en volgens mij heeft het enorm weinig kans hiero
Vorige topics:
[rml][ HK] Wil Leesrecht[/rml]
Vorige topics:
[rml][ HK] Wil Leesrecht[/rml]
[ Voor 33% gewijzigd door Notna op 06-06-2003 12:09 ]
Dat is net zoiets als een hond een bot voorhouden en snel wegtrekken als hij wil happen. 
Zoiets van: wel kijken niet aankomen, en dat is behoorlijk frustrerend.
Daarmee krijg je ook alleen maar meer mensen die gaan zeuren dat ze geen HK postrechten hebben dan nu.
Lijkt me niet direct een oplossing...
Bovendien --> LA?
Zoiets van: wel kijken niet aankomen, en dat is behoorlijk frustrerend.
Daarmee krijg je ook alleen maar meer mensen die gaan zeuren dat ze geen HK postrechten hebben dan nu.
Lijkt me niet direct een oplossing...
Bovendien --> LA?
[ Voor 16% gewijzigd door GaMbiNo op 06-06-2003 12:10 ]
Oeps, dan heb ik duidelijk niet goed gezocht. Mijn excusses. Dicht dan maar?bonzz.netninja schreef op 06 June 2003 @ 12:07:
hier waren al 2 topics over, toch?
[ Voor 49% gewijzigd door JustDutch op 06-06-2003 12:09 ]
Ík denk niet dat dit verstandig is. overigens is dit al vaker besproken
Beetje nutteloze discussie: als je draadje naar HK gemoved wordt is ie blijkbaar van HK-niveau, en als je geen HK-access hebt dien je op GoT lomp gesteld geen HK-topics te openen. Dus is het je eigen schuld dat je er niet meer bij kunt, en zo lost het probleem zichzelf op.
Daar ben ik het dus niet mee eens. Iemand die geen HK-acces heeft, kan toch hele leuke topics openen. Topics waarvan het de vraag is of iemand anders die ooit zou openen, omdat het anderen niet invalt. Ik denk dat je zeker een meerwaarde biedt door een dergelijk topic te openen. Kijk dat die dan naar HK-verplaatst wordt is jammer voor de starter, maar voor GOT blijft het leuk.curry684 schreef op 06 June 2003 @ 12:09:
...als je geen HK-access hebt dien je op GoT lomp gesteld geen HK-topics te openen. Dus is het je eigen schuld dat je er niet meer bij kunt, en zo lost het probleem zichzelf op.
Is het dan geen optie om altijd tenminste view only acces te hebben tot de posts die je zelf opend. Zo kun je niet heel HK lezen, maar wel je eigen post.
Belangrijkste argument hiertegen is simpelweg dat het niet de bedoeling is dat gepromoot wordt dat er een HK is. HK is een extraatje voor ervaren technici die goed bijdragen aan het forum op technisch vlak, en niet een doel voor nieuwe users om te bereiken. Als nieuwe mensen zien hoe 'leuk' het in de HK is krijg je het aloude concept van 'jezelf de HK inscoren' wat de old-style HK om zeep gebracht heeft.Is het dan geen optie om altijd tenminste view only acces te hebben tot de posts die je zelf opend. Zo kun je niet heel HK lezen, maar wel je eigen post.
Verwijderd
En daarbij, dan gooit iedereen zijn HK-topic maar in een ander forum, in de hoop dat hij alsnog sort of de HK inkan. Sommige topics bieden wel een meerwaarde binnen de HK, maar niet in andere fora, daarom wordt het naar de HK gemoved. Dat het dan daar op zijn plek staat en wat toevoegt is leuk voor de HK, maar eigenlijk is het niet de bedoeling als je geen XS hebt om HK-topic te gaan openen. Anders zouden andere fora helemaal vollopen met HK-topics in de hoop op een move en dat is niet de bedoeling.
edit:
Sorry curry684
Sorry curry684
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2003 12:44 ]
move naar LA ipv BUG
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Die discussie is vaker geweest 
Won't happen
Durden heeft idd wel een goeie overigens
Won't happen
Durden heeft idd wel een goeie overigens
[ Voor 32% gewijzigd door Jaymz op 06-06-2003 13:02 ]