Toon posts:

Wingate bij (m)IRC?

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Weet er iemand hoe ik aan zo een WinGate adress kom waarmee ik kan connecteren op IRC zodat ik toch meer annoniem en veiliger kan surfen. Ik heb op het web naar IP adresse proberen te zoeken maar dit was tevergeefs.

• salvador4
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:40
Ik denk niet dat dat gaat werken, probeer een bouncer te regelen, dan zien ze je ip niet en kan je eventueel vhosts in stellen.

Verwijderd

Topicstarter
Ja maar ik heb nog een ander probleem ik ben door een vervelend ventje op in een bepaald kanaal geblokt om een reden die ik niet weet en als ik dan via een andere IP kan connecteren dan kan ik terug in het kanaal. Vorige keer had een vriend van mij een IP gegeven van een wingate server ergens in mexico, en hij had me gezegd dat hij deze ergens op een site heeft gevonden en we zijn er toen niet verder op ingegaan. Maar die vriend is nu op vakantie dus kan ik hem niet om hulp vragen.

Verwijderd

als de sysop van de IRC server slim is kicked en band de server op MAC address en ook op IP. Dus????

• salvador4
dat kan dus met een bouncer, dan connecteer je via een ander ip die je doorsluist naar de irc server naar keuze. voordeel is ook dat je altijd online bent doordat de bouncer verbonden is met de server, en jij met de bouncer. als je dus disconnect blijft je user in alle chans.

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op 06 juni 2003 @ 11:46:
als de sysop van de IRC server slim is kicked en band de server op MAC address en ook op IP. Dus????
lol bannen op MAC adres, dat zou alleen kunnen (als het al kan) als je in hetzelfde netwerk segment zit :D

[ Voor 3% gewijzigd door Erkens op 06-06-2003 11:48 ]

Verwijderd

Topicstarter
Neen het is maar een mannetje met een @ voor zijn naam in een channel en hij is daar volgens mij niet slim genoeg voor neen.

Oke ik wil wel eens proberen met zo een bouncer dan maar daar ken ik helemaal niks van kun je me dit een beetje verder uitleggen aub.

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op 06 June 2003 @ 11:49:
Neen het is maar een mannetje met een @ voor zijn naam in een channel en hij is daar volgens mij niet slim genoeg voor neen.

Oke ik wil wel eens proberen met zo een bouncer dan maar daar ken ik helemaal niks van kun je me dit een beetje verder uitleggen aub.
waarom neem je niet contact op met die gast?

daarnaast als hij er echt een rede voor heeft, dan denk ik dat je er snel weer uit ligt ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Erkens op 06-06-2003 11:51 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ja die gast haat mij om een bepaalde reden ofzo en hij wil die niet kwijt aan mij, ik heb het hem al meerdere keren gevraag, hij zegt dat ik op zijn zenuwen werk maar ik zou dus ook niet weten waarvoor ik zit gewoon in het kanaal en download er wat stuff zoals de meeste er doen.

Dus ik denk dat die optie al is uitgesloten want dat heb ik al meerdere keren geprobeerd zonder resultaat.

Verwijderd

Erkens schreef op 06 June 2003 @ 11:48:
[...]

lol bannen op MAC adres, dat zou alleen kunnen (als het al kan) als je in hetzelfde netwerk segment zit :D
eh?? ok onderbouw eens waarom je het MAC add van het laatste sigment in het netwerk wat je zichtbaar kan maken gerelateerd aan de user niet kan blocken?

• salvador4
in dat geval kan je idd beter contact met die gast op nemen of je er bij neer leggen. Een bouncer is niet iets wat je gratis kan vinden net als een proxy bv, daar heb je een shell voor nodig. connecten via een proxy of wingate gaat waarschijnlijk niet lukken.

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op 06 June 2003 @ 11:52:
Ja die gast haat mij om een bepaalde reden ofzo en hij wil die niet kwijt aan mij, ik heb het hem al meerdere keren gevraag, hij zegt dat ik op zijn zenuwen werk maar ik zou dus ook niet weten waarvoor ik zit gewoon in het kanaal en download er wat stuff zoals de meeste er doen.

Dus ik denk dat die optie al is uitgesloten want dat heb ik al meerdere keren geprobeerd zonder resultaat.
conclusie van het verhaal, je hebt straks (met wat moeite) een proxy/bouncer gevonden, je joined het kanaal, die gast ziet je en weer een ban ;)
kan je weer opnieuw beginnen ;)
Als je echt niets misdaan hebt kan je altijd nog een IRCopper zoeken en het verhaal uitleggen, echter ik geef je weinig kans dat die wat voor je kan doen, en als die al wat kan doen blijft er altijd een grote spanning tussen jou en die OP

Verwijderd

Topicstarter
Ja maar dat is het probleem het is me ooit gelukt met in irc volgende dingen in te stellen bij Option => Connect => Firewall

Firewall Support: Both
Protocol: Socks4
Hostname: IP dat ik kreeg van een vriend

En dat werkte goed en zonder enige probleem alleen moest ik wel elke dag een ander IP invullen (ik denk dat dit is omda die wiingate server zelf van adres veranderd ofzo).

• bruto
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-07 15:44

bruto

Druktemaker.

Misschien heeft ie je met een bepaalde reden gebanned?
Misschien wil je niet eens in dat channel zijn als je gebanned bent?

The more you know, the more you know you don't know.

Verwijderd

Topicstarter
Jawel ikzelf zou graag in dat canaal gaan omdat ik er dingen vind die je op andere kanalen niet kunt vinden en ook niet op kazzaa of enige andere plaats spijtig genoeg. :'(

• salvador4
zal wel een xdcc chan zijn ;)

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op 06 June 2003 @ 12:00:
Jawel ikzelf zou graag in dat canaal gaan omdat ik er dingen vind die je op andere kanalen niet kunt vinden en ook niet op kazzaa of enige andere plaats spijtig genoeg. :'(
ok, wij moeten je dus helpen met downloaden van illegale meuk?
lijkt me niet echt de bedoeling @ GoT ;)

Verwijderd

Topicstarter
Ja, maar ik heb dus ook NIET gezegd dat het op illegale spullen gaat want dit is niet eens het geval! Laat dat duidelijk zijn aub.

Verwijderd

Topicstarter
Sorry ik had je voorgaande berciht nog niet gelezen. En neen, die OP kan er dan idd niet achterkomen want dan verander ik mijn nick en andere gegevens ook.

• salvador4
Het antwoord is al gegeven dude, of je neemt een bouncer, of je zoek je suf naar 1 van de 100derden gratis anonymous socks proxy lijsten waarbij je van geluk mag spreken als 0,1% werkt.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Sja. Lullig maar je zult het toch moeten uitpraten met degene die je heeft gebanned. Inderdaad is helpen met omzeilen van beveiligingen (al dan niet terecht) niet de bedoeling; zie ook Erkens :)

Of de al gegeven tips bekijken, maar of het lang helpt is een tweede :P

De IRC ops van tweakers.net zouden het ook niet waarderen als we hier gaan praten over hoe hun bans te omzeilen :Y)

[ Voor 13% gewijzigd door F_J_K op 06-06-2003 12:23 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.