foto's downloaden van t68i naar pc met infrarood

Pagina: 1
Acties:

• jefius
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17-05 22:03
Heb recentelijk een nieuwe gsm gekocht nl. een t68i
De foto's die ik getrokken heb met deze gsm krijg ik maar niet gedownload naar mijn pc via infrarood.
Welk programma moet ik gebruiken om dit toch te kunnen.
De software van sonyericcson helpt mij ook geen moer vooruit , googlen even min.

• jefius
gebeld met de sony ericcson helpdesk ze kunnen mij geen oplossing aanbieden.
heb nu software versie rc0007 of zoiets en ze stellen voor om mobielte te upgraden naar rc0008.
verder zoeken dus

• 911GT2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-03 12:12
Je zegt niet veel, je zegt niet of je een foutmelding krijgt of zo of dat hij geen verbinding maakt, vertel ons eerst een swaar het fout gaat dan kunnen wij je misschien helpen.

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-05 10:01
Mij is het gelukt.. via de notebook van me pc, ging vlekkeloos!
IR poort aangezet op de pc van me broer, ontvangen aan op me T68i en ze herkenden elkaar in een paar seconden. Toen kon ik gewoon plaatjes versturen vanaf de notebook naar me T68i

Aap!

• SileX
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
harmageddon schreef op 06 June 2003 @ 14:41:
Mij is het gelukt.. via de notebook van me pc, ging vlekkeloos!
IR poort aangezet op de pc van me broer, ontvangen aan op me T68i en ze herkenden elkaar in een paar seconden. Toen kon ik gewoon plaatjes versturen vanaf de notebook naar me T68i
Mja, tjeck de title de TS zijn post..

foto's downloaden van t68i naar pc met infrarood

Maar goed, kan je niet het plaatje selecteren, en daarna kiezen hoe je 'm kan versturen ? Nadeel is dat het mij wel gelukt is, maar ik heb die telefoon niet meer...

• jefius
versturen naar de gsm gaat wel via de laptop maar ontvangen lukt me niet
Foutmelding krijg ik niet. Ik ontbreek de software waarmee ik kan downloaden van de gsm naar de laptop

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-05 16:08

Korakal

Up up up!

'software' waar het goed mee gaat: Windows XP :)
Mij lukte het gewoon door 'verzend via infrarood' te kiezen; dan kwamen ze op m'n desktop terecht. Ik hoefde er niks speciaals voor te doen.

[ Voor 22% gewijzigd door Korakal op 06-06-2003 22:01 ]

• jefius
ondertussen heeft mijn gsm per toeval een car wash ondergaan en staan er vlekken op mijn scherm. Ik hoop dat die ooit nog verdwijnen , daar gaat mijn investering van 300 euro

Verwijderd

wel duur betaald als je het mij vraagt

over het algemeen is belgie een stuk duurder maar mijn vader heeft vorige week ook een T68i gekocht met cam voor 200 euor :)

• jefius
sinds eind vorige week zijn ze in prijs verlaagd van 320 euro naar 199 euro en ik hem juist 3 weken .

• GFoAP
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-12-2024
ik heb de T300, dat is in pricipe hetzelfde. gewoon IR aan zetten en bij je ontvanger leggen dan herkent Windows (ik heb nog 98) je telefoon vanzelf. dan moet je gewoon bij je foto aangeven dat je hem wil versturen, dan krijg je verzend methodes en moet je dus IR selecteren. dan komt dat bestand gewoon in een map terecht

dus geen software verder

• jefius
inderdaad , bij foto drukken op verzenden dan infrarood en verstuurd is de foto
heb ik me weer belachelijk gemaakt
Pagina: 1