Toon posts:

Hoe is dit systeem??

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ok voordat deze topic gesloten word. wil ik eerst even zeggen dat de laatste post in het hoe is dit systeem topic je in december vorige jaar was en dus heb ik maar besloten om een nieuwe aan te maken ok?? ik hoop maar van wel!

Mijn vraag:

ik wil een pc gaan kopen voor ongeveer 1500 EURO. het mag iets meer zijn maar minder is altijd beter. :*) het systeem wat ik in gedachte heb is als volgt:

MSI 845PE moederboard met on-board sound
P4-2,66GHz/533
HD 80GB/7200rpm A-merk
512MB/333 DDR A-merk
Ati-Radeon 9700

en dat met kut brander kut cd speler monitor enz. A :1465 EURO

maar wat kan hier beter aan worden enzow en waar kun je dat kopen. ik wil het liefst alles bij 1 winkel kopen en heel diep van binnen ook liever niet online.

oja ik woon in almere dus in de buurt van flevoland zou ook erg handig zijn.

Verwijderd

tis duur :( waarom P4?

Verwijderd

Topicstarter
check sig zoals jij al zegt maar check dan de mijnen newbie spreek uit als nuwbi :) dus heel erg dom op dit gebied :)
kan iemand anders een systeem voor me samestellen want ik word gek van alle amd/intel ruzies. ik wil gewoon een goede pc.
dus stel eens wat voor me samen alsjeblieft. bvb dank.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2003 11:10 ]

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

--- Voor alle "Hoe is dit systeem?" vragen. --- :)

Kortom: Lees wat revieuws ed :)

suc6 en veel plezier met je keuze :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Verwijderd

voor 1500 euro bouw ik een AMD systeem die jou opzet voorbijstreeft dus zou nog even wat gaan lezen

Verwijderd

oke waarom neem je geen amd sys dan...?

ik wil hier geen amd versus intel topic beginnen maar de amd is veel goedkoper als intel...aangezien je niet teveel geld heb lijkt me dat verstandiger....

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-08 19:46
Wij kunnen de keuze niet voor je maken, ikzelf heb 2 weken geledne voor intel gekozen, 800 fsb, en HT, daar kan amd nog niet tegen op ;) Qua videokaart is ati een goede keuze, voor het geluid haal je voor 89 euro een sb audigy 2 oem en dat is het wel wer een beetje ;)

Eventueel wil ik je best (buiten het forum om) helpen, mail mij maar een keertje.

Verwijderd

1 x AMD XP 3000+
1 x 512 MB 400 MHz DDR-Ram Infineon/Apacer CL3
1 x 512 MB 400 MHz DDR-Ram Infineon/Apacer CL3
1 x EPOX 8RDA+
1 x 128 MB ATI Radeon 9800 PRO AGP TV out
1 x HD 120 GB IBM/HITACHI IC35L0120 AVV 7200rpm
1 x SB Audigy 2 Retail
1 x 52xSpeed Lite-On
1 x DVD Brenner Toshiba SDR 5002 Bulk
1 x Coolermaster X-DREAM
Warenwert: 1397.00€