Toon posts:

Alactel Speedtouch "Pro" port map

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Voor dit probleem heb ik de search gebruikt maar helaas via deze geen oplossing gevonden.

In de nieuwe versie van emule is er een webinterface, deze wil ik graag gaan gebruiken. Als ik http://127.0.0.1:4711 intik in mijn browser komt de webinterface tevoorschijn en werkt het perfect.

Nu doet het probleem zich voor als ik van "Buiten" deze webserver wil bereiken is dit niet mogelijk. Dit heeft te maken met de gemapte poorten.

Nu heb ik de volgende dingen geprobeert om dit probleem op te lossen:

"create protocol=tcp inside_addr=10.0.0.150:4711 outside_addr=0.0.0.0:4711"

Dit werkte helaas niet, kan geen verbinding maken.

ik heb het commando "defserver addr=10.0.0.150" geprobeert, hierna werkt internet niet meer kan geen pagina's bereiken ook niet pingen.

De firewall heb ik ook uitgeschakeld. Hierna werkt het ook niet.

Zoals ik heb verteld de search heb ik gebruikt, maar her kon ik niks over vinden

Bedank voor jullie reacties.

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

I&T -> NT

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Outside adres is 0.0.0.0 ? Dat kan niet :) Je moet hier je IP adres neerzetten die je van je ISP krijg :) b.v.: 235.852.524.222 ofzo iets :)

[ Voor 15% gewijzigd door Illegal_Alien op 06-06-2003 11:13 ]

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Verwijderd

Topicstarter
Heb ik ook geprobeert maar helaas gaat dit niet werken

Verwijderd

Illegal_Alien schreef op 06 juni 2003 @ 11:12:
Outside adres is 0.0.0.0 ? Dat kan niet :) Je moet hier je IP adres neerzetten die je van je ISP krijg :) b.v.: 235.852.524.222 ofzo iets :)
Ja, is dit de oplossing? Zat hier ook al mee te klooien. Ik dacht dat 0.0.0.0:0 een soort masker was waarmee je alle ip-adressen/poorten aangeeft.

Je geeft dus als inside address het IP adres van je machine op het interne netwerk aan, en als outside address het adres + poort zoals die zichtbaar is voor de boze buitenwereld, is dat correct? Hoe kan je dan 'wildcards' opgeven, of is dat nu niet nodig?

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben inmiddels iets verder, ik heb op de website http://www.bruring.com het truukje met de DCHP_Spoof geprobeert, dit werkt super.

Er is echter daarna een nadeel, ik heb namelijk op mijn werkstation een draadloze verbinding met mijn buurman, en na deze DHCP_Spoof werkt ICS niet meer.

Hele vage boel.
Ik heb het nu terug gezet en ga vanmiddag de volgende instelling proberen zoals op deze website bescherven wordt: http://www.jelmerbarhorst.com/mxstream.php

Hoop dat dit wel gaat werken.

• Psylocke
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-08-2021

Psylocke

De Utregse Kudde

Moest je het niet zo doen?
nat create protocol=tcp inside_addr=10.0.0.150:4711 outside_addr=0:4771
en daarna
nat save
Bij mij werkte dit vroeger.

[ Voor 12% gewijzigd door Psylocke op 13-06-2003 12:40 ]