http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=784478
persoonlijk vind ik het niet kunnen, en heb zelf de flamebait gegeven; op basis van de 'knettergek', en het 'op de flikker geven van iedereen die niet doet, wat ze willen'.
de post lijkt me overigens geen flamebait, maar een +4 zeker niet (schat hem in op een +2, hooguit); enkel blijkt maar weer eens dat mening-modden besmettelijk is, als anderen het doen voel ik me ook er eerder naar geneigd.
Gezien die falembait op mijn mening, wil hem verder niet multi-modden, maar het lijkt me goed als andere modders deze reactie en ook het draadje ( nieuws: Toekomstige soldaat aangesloten op grootschalig netwerk ) een beetje in het oog houden.
na 12 moderaties stond hij alsnog op +4,Gepost door Dinant vrijdag 6 juni 2003 - 06:33 Score: 3 (Inzichtvol)
Die Amerikanen zijn echt knettergek. Als hun "slimheid" nou eens zouden gebruiken om te achterhalen waar de probelemen vandaan komen, ipv met steeds geavanceerdere oorlogsmaterieel iedereen op zijn flikker te geven die niet doet wat ze willen. Ach, het levert binnen een jaar in ieder geval wel weer wat nieuwe elementen in de 3d shooters op...
P.S. Ik hoop wel dat ze koelelementen in het pak hebben verwerkt: een koeler die ze kunnen aansluiten op hun draagbare pc? (Wellicht kunnen ze tweakers.net kookcursus les 22 gebruiken?)
Beoordelingen: +1, +1: Inzichtvol, 0: Gemodereerd, +1: Inzichtvol, -1: Overgewaardeerd, +0.80: Inzichtvol, +0.67: Inzichtvol, +0.57: Inzichtvol, 0: Inzichtvol, -0.44: Overgewaardeerd, -0.40: Overgewaardeerd, +0.36: Inzichtvol, -0.33: Flamebait, Totaal: 3.23 / 13x
persoonlijk vind ik het niet kunnen, en heb zelf de flamebait gegeven; op basis van de 'knettergek', en het 'op de flikker geven van iedereen die niet doet, wat ze willen'.
de post lijkt me overigens geen flamebait, maar een +4 zeker niet (schat hem in op een +2, hooguit); enkel blijkt maar weer eens dat mening-modden besmettelijk is, als anderen het doen voel ik me ook er eerder naar geneigd.
Gezien die falembait op mijn mening, wil hem verder niet multi-modden, maar het lijkt me goed als andere modders deze reactie en ook het draadje ( nieuws: Toekomstige soldaat aangesloten op grootschalig netwerk ) een beetje in het oog houden.
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen