Beetje kromme moderatie

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:22

mvds

Totally awesome!

Topicstarter
In het artikel "ATi stopt met verkopen videokaarten en focust op VPU's" heb ik een post neergezet die op 0 - overbodig staat, nou maakt me dat niet zo erg uit. Maar wel vreemd is dat de meneer die de eerste post heeft, zo ongeveer hetzelfde heeft staan als ik en daar +3 voor heeft gekregen. Ok hij heeft iets meer neergezet, maar het verschil 0 en 3 vind ik wel wat veel.

Btw, we hebben die twee posts tegelijk neergezet, hij heeft erna nog een edit gedaan.

Het gaat dus om de post van stinger666 en die van mij, een stukje naar onderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-09 21:18

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

ATi stopt met verkopen videokaarten en focust op VPU's

http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=783695
Ati gaat dus dezelfde weg in als nVidia. Ze zullen een reference-card designen en deze naar hun fabrikanten sturen die er vervolgens wat kleine aanpassingen aan doen of het zo laten en er een kaart mee maken.

Dit zal wel zijn om de onkosten te drukken. Het is goed dat Ati zich zo volledig op de ontwikkeling kan richten.

Zou Ati toch ook net als nVidia stiekum toch in kleine schaal kaarten blijven maken. Net als nVidia voor Dell wel eens/regelmatig doet?

Wat ik wel slecht vind is dat je als klant nu moet gaan betalen voor extra service:

As a result of yet another change in business model, ATI Technologies will shut down its free technical support services via phone and will deploy the same services charging the users additional money.

Jammer dat de prijzen van produkten met Ati chips waarschijnlijk zullen stijgen (bij de nieuwere kaarten)

Beoordelingen: +1, -1: First post, +1: Informatief, 0: Inzichtvol, 0: Informatief, 0: Interessant, +0.67: Informatief, -0.57: Overbodig, +0.50: Behulpzaam, +0.44: Interessant, +0.40: Interessant, +0.36: Interessant, +0.33: Inzichtvol, +0.31: Interessant, -0.29: First post, Totaal: 3.15 / 15x
http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=783699
Ach, aangezien Ati nog steeds referencekaarten zal uitbrengen, en veel fabrikanten gewoon het reference design volgen, zal het maar weinig uitmaken. Misschien zullen de gebruikte componenten anders zijn, maar verder... De layout zal hetzelfde zijn, en het design zal dus door Ati gedaan zijn.

Beoordelingen: +1, -1: Overbodig, +1: Gemodereerd, +1: Informatief, 0: Inzichtvol, -0.80: Overbodig, -0.67: Overbodig, -0.57: Overbodig, +0.50: Inzichtvol, Totaal: 0.46 / 9x
IMHO een dubbelpost. Dus staat wat mij betreft goed. Of hij geedit heeft of niet kan ik niet controleren.
Dubbelpost

Een dubbelpost is een per ongeluk dubbel geplaatste posting. Omdat deze postings overbodig zijn, dienen zij naar een eindscore van 0 gemodereerd te worden. Langscruisende Admins zullen de dubbelpostings verwijderen
offtopic:
Het zou wel handig zijn wanneer je, in het vervolg, een link zou plaatsen.

[ Voor 6% gewijzigd door Longbeard op 06-06-2003 09:39 . Reden: aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:22

mvds

Totally awesome!

Topicstarter
Het is toch geen dubbelpost als de posts op hetzelfde moment geplaatst worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-09 21:18

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Phantomastique schreef op 06 juni 2003 @ 09:40:
Het is toch geen dubbelpost als de posts op hetzelfde moment geplaatst worden?
Mijn fout ik had niet goed naar de tijd gekeken. In dit perspectief liggen de moderaties wel ver uit elkaar.