Beste Mensen,
Ik heb hier een gebruiker wel gebruik maakt van de "activiteiten" optie in outlook.
Welke te vinden is bij de eigenschappen van een contakt persoon.
Nu is deze gebruiker gemigreert naar een nader domein, waardoor hij ook een nieuw profiel heeft.
Het was namelijk c:\documents and settings\maarten\local settings\application data\outlook
daar stonden z'n outlook bestanden, het pad is nu verandert naar
c:\documents and settings\mzn\local settings\application data\outlook
Ik heb daar de pst file terug gezet, en de mail, en alle mappen werken goed, behalve als hij de activiteiten op wil roepen, en dan geeftie de volgende melding:
Als ik op properties van contakt personen druk, en dan het tabblad activiteiten, daar heb ik al op "opnieuw instellen" gedrukt, maar dit helpt niet.
WAAR staat dit pad ergens?
alvast bedankt.
Ik heb hier een gebruiker wel gebruik maakt van de "activiteiten" optie in outlook.
Welke te vinden is bij de eigenschappen van een contakt persoon.
Nu is deze gebruiker gemigreert naar een nader domein, waardoor hij ook een nieuw profiel heeft.
Het was namelijk c:\documents and settings\maarten\local settings\application data\outlook
daar stonden z'n outlook bestanden, het pad is nu verandert naar
c:\documents and settings\mzn\local settings\application data\outlook
Ik heb daar de pst file terug gezet, en de mail, en alle mappen werken goed, behalve als hij de activiteiten op wil roepen, en dan geeftie de volgende melding:
hij heeft dus nog ergens een verwijzing naar die "maarten"Kan de weergave niet weergeven, u moet de beginwaarden voor de mapgroep opnieuw instellen. Klik met de rechtermuisknop op de map, klik op eigenschappen, en klik vervolgens op de knop opnieuw instellen, op het tabblad activiteiten.
het pad naar het bestand c:\d&s\maarten\local settings\application data\microsoft\outlook\outlook.pst is ongeldig.
Als ik op properties van contakt personen druk, en dan het tabblad activiteiten, daar heb ik al op "opnieuw instellen" gedrukt, maar dit helpt niet.
WAAR staat dit pad ergens?
alvast bedankt.