Help mee tegen Anthrax, Pokken en Ebola: download de client voor Windows, MacOS, Solaris of Linux en installeer vandaag nog D2OL. Meld je aan bij de Dutch Power Cows!!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by BlibX Technology Stats generated by: grizstats 2.0 - D2OL edition Stats hosted by: griz |
Weer een leuke output vandaag van Division Brabant. Op de uurstats stond dan wel een output van 100, hier hebben we dat net niet gehaald. Moet toch lukken. Aankomend weekend hebben we hopelijk wat extra power hierop dus eens kijken of we onze stijgingen in de stats wat kunnen versnellen
Anoniem: 54619
Hmm volgens dspy heb ik er toch echt over de 30 gedaan en hier staat 12
Het is de eerste keer dat ik dat heb, best wel minder. Hopelijk komen ze er later bij, ben nog nooir candidates verloren
Bij mij ook, dspy over de 30 en hier slechts 10.
Zullen vanzelf wel weer terug komen hoop ik
Zullen vanzelf wel weer terug komen hoop ik
Ik zit hier met een vaag probleempje.
Ik bekijk altijd via de systray hoeveel candidates ik gedaan heb en deze stond 2.5 uur geleden op 64. Maar ik keek net weer en toen stond hij op 57
Is dit een bekender probleem?
Ik bekijk altijd via de systray hoeveel candidates ik gedaan heb en deze stond 2.5 uur geleden op 64. Maar ik keek net weer en toen stond hij op 57
Is dit een bekender probleem?
Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal
yep, de statservers zijn een beetje brak, je client haalt zijn totaal aantal op van der servers.
nog even geduld ze komen er vanzelf wel een keer bij.
nog even geduld ze komen er vanzelf wel een keer bij.
Cruncht tegenwoordig meestal vault projects
Pagina: 1