Ik dacht dat ARS onze naaste concurrent wasFuncracker schreef op 09 June 2003 @ 20:13:
Okay.. Nu is het dan een feit.
XDC staat #3 en is dus weer onze naaste concurrent.
Randy48 34.379
3. 1582184 ExtremeDC 49337 (1)
4. 1566874 TechIMO 7822 (3)
ik ben bang van wel
Heb je ooit gezien wat voor tuintje hij heeft!!!!
en aan die output te zien denk ik van wel...
ik zal vandaag of morgen nog even me buffertje weg flushen.
Nee... show me...Visjes schreef op 09 juni 2003 @ 20:39:
[...]
ik ben bang van wel
Anoniem: 53806
Stiller krijgen kan met waterkoelingMurtceps schreef op 09 June 2003 @ 20:02:
[...]
Zat net te kijken en er past schijnbaar ook gewoon een hogere Tbred op die K7T Turbo bordjes volgens een draadje op GoT. Dus ik ga gelijk ff kijken of ik een 2000+ Tbred kan bemachtigen en die erin zetten.
En ff over die NF7, die komt eraan, samen met een 2800+ Barton. Die gaat hier dienst doen als mijn eigen PC en mijn huidige gaat naar m'n vriendin. En als ik ze iets stiller kan krijgen gaan ze ook 24/7 aanblijven wat nu nog niet elke dag zo is.
Dus waarschijnlijk wat meer outToeT van mij binnenkort.

Er zijn nu mooie complete kasten verkrijgbaar, heb al staan kwijlen
Denk dat ik binnen kort zo'n kastje ga kopen en dan natuurlijk flink overklokken.
dat noemen ze tauntenVisjes schreef op 09 juni 2003 @ 20:39:
[...]
ik ben bang van wel
Deze plek is te koop.
* Mobster houdt de kraan nog even dicht.
Ik snap niet dat andere teams dat leuk vinden. Zonder DPC stats flush ik niet
Ik snap niet dat andere teams dat leuk vinden. Zonder DPC stats flush ik niet
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Ik flush wel gewoon hoor. Als ik het goed heb meende ik gelezen te hebben dat de stats op een altenatieve manier gedownload waren, en dat er dus als de server weer up is gewoon daily stats verschijnen van de afgelopen paar dagen.
Ik kan niet wachten om te zien hoe hoog ik wel niet in de stats sta dan... Maar dat zal helaas wel wat meevallen, ga ik ook eens een lang weekendje naar op bezoek bij mijn ouders. In de loop van vrijdag crashed mijn server
Kom ik vanmorge weer terug zie ik ook op mijn worksstation een blauw scherm. Maar die was er vannacht pas mee opgehouden GRRRR.
Gelukkig liet mijn andere server, een PII 233 mij niet in de steek, dus mijn output is niet helemaal naar de 0 gedaald
Ik kan niet wachten om te zien hoe hoog ik wel niet in de stats sta dan... Maar dat zal helaas wel wat meevallen, ga ik ook eens een lang weekendje naar op bezoek bij mijn ouders. In de loop van vrijdag crashed mijn server
Gelukkig liet mijn andere server, een PII 233 mij niet in de steek, dus mijn output is niet helemaal naar de 0 gedaald
...
* KoW heeft iig nooit gezegd dat ExDC geen concurrent meer was, al vermoed ik niet dat die ons nog inhalen.
Dat gaan ze misschien wel doen als we niet snel meer nieuwe leden krijgen.
We moeten echt harder koetjes. De afstand naar het volgende weiland is nog groot.
Dat gaan ze misschien wel doen als we niet snel meer nieuwe leden krijgen.
We moeten echt harder koetjes. De afstand naar het volgende weiland is nog groot.
Maar dan naaste concurrent aan de andere kant.
“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“
Tjah, tjah..
In ieder geval kunnen we vandaag nog wel iets in dezelfde trant verwachten..
Randy was gisteren er niet aan toegekomen om al zijn puntjes te flushen

I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy
Sure, dat zegt hij zo vaak....Funcracker schreef op 10 June 2003 @ 10:11:
[...]
Tjah, tjah..
In ieder geval kunnen we vandaag nog wel iets in dezelfde trant verwachten..
Randy was gisteren er niet aan toegekomen om al zijn puntjes te flushen
Net zoals met dat gelul dat hij 140k punten had liggen maar dat die verloren waren gegeaan door een stroomstoring oid...
edit: ok, misschien geen 140k maar wel veel
[ Voor 8% gewijzigd door Thanatos op 10-06-2003 11:58 ]
Anoniem: 31264
Thanatos schreef op 10 juni 2003 @ 11:21:
[...]
Sure, dat zegt hij zo vaak....
Net zoals met dat gelul dat hij 140k punten had liggen maar dat die verloren waren gegeaan door een stroomstoring oid...

Ja My. Jij hebt hem gejinxed. Shame on you
Ermm..Thanatos schreef op 10 June 2003 @ 11:21:
[...]
Sure, dat zegt hij zo vaak....
I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Ja zoiets. In elk geval een vaag verhaalFuncracker schreef op 10 June 2003 @ 11:48:
[...]
Ermm..Dat waren er geen 140k.. niet overdrijven
En dat kwam ook niet enkel door een stroomstoring, maar ook doordat wat luitjes op zijn werk zijn PC's hadden uitgezet (geloof ik).
Daar heb ik ook dagelijks last vanFuncracker schreef op 10 juni 2003 @ 11:48:
...maar ook doordat wat luitjes op zijn werk zijn PC's hadden uitgezet (geloof ik).
Die %@#$^%$&# collega systeembeheerder is nu weer bij iedereen langsgeweest met verhalen over:
> Dat programma gebruikt je CPU tijd
> Ik vind het niet kunnen, op een PC van het werk prive programma's draaien, zeker niet als het niet zijn eigen PC is
> Het programma geeft problemen, en als je het uitzet is het over
Hij zegt gewoon domweg alle problemen toe aan die ECC2 client.
Om dan die mensen weer terug om te kletsen is haast ondoenlijk omdat men er zelf geen voordeel bij heeft, en men toch wel een beetje gelooft in bovenstaande spookverhalen.
Dat ik er van de baas toestemming voor heb doet er voor hem blijkbaar niet toe.
Je wilt overigens niet weten wat voor vage icoontjes hij zelf allemaal in de systray heeft staan. Allemaal van die proggies die idd alleen maar resources vreten.
Flushen is het verzenden van de resultaten van je client naar de projectserver.
Normaal gezien gaat dat gewoon automatisch, tenzij je spaart
Normaal gezien gaat dat gewoon automatisch, tenzij je spaart
En dat is een systeem beheerder??KoW schreef op 10 June 2003 @ 12:24:
Een heel verhaal
Die zou toch beter moeten weten?
Dat zou je zeggen ja... maar soms lopen er mafketels rond hoor...MadJo80 schreef op 10 June 2003 @ 12:47:
[...]
En dat is een systeem beheerder??
Die zou toch beter moeten weten?
Maar ja ik vind het ook een beetje knullig van hem

1. 6139 Dutch Power Cows 1723203 (2)
2. 4318 TechIMO 1573636 (4)
3. 3763 Ars Technica Team Vodka Martini 3255607 (1)
4. 3662 ExtremeDC 1588213 (3)
We staan voorlopig nog #1 vandaag..
Es kijken of Randy zijn dreigementen nog kracht bij gaat zetten
2. 4318 TechIMO 1573636 (4)
3. 3763 Ars Technica Team Vodka Martini 3255607 (1)
4. 3662 ExtremeDC 1588213 (3)
We staan voorlopig nog #1 vandaag..
Es kijken of Randy zijn dreigementen nog kracht bij gaat zetten
LOL @ Randy
Put your DP's where your mouth is!!! (een wuote van een andere DPCér hier... ja alweer ja!)
Put your DP's where your mouth is!!! (een wuote van een andere DPCér hier... ja alweer ja!)
Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars
Het maakt niet uit of het rechts of het links.... Ken je hem niet?
Vervloekt dus... nee, ik weet ook niet waar hij het over heeft
Vervloekt dus... nee, ik weet ook niet waar hij het over heeft
Owhja, ik ga naar pinkpop, voor t eerst stoned, stronken enz. en ik moet afkicken van me ecc2 stats...
EN WAT GEBEURD NU?
Geen stats
EN WAT GEBEURD NU?
Geen stats
stronken?X-G schreef op 10 June 2003 @ 15:41:
Owhja, ik ga naar pinkpop, voor t eerst stoned, stronken enz. en ik moet afkicken van me ecc2 stats...
EN WAT GEBEURD NU?
Geen stats
zeker nog een na-effect van Pinkpop?
Oh, en als je moet afkicken van de stats is het goed dat er geen stats zijn

* MadJo80 is only kidding you
Ach gut...X-G schreef op 10 June 2003 @ 15:41:
voor t eerst stoned, stronken enz.
Anoniem: 55143
ik neem aan dat je het wel begrijpt, maar vertel het voor de zekerheid toch maar even: Stronken = SToned + drONKEN (dus tegelijk)
dat was dus vrij dubbelop van X-G
Yes, please!
Hoe staat het ervoor KoW?
Misschien heeft ie een indicatie ?Mobster schreef op 10 June 2003 @ 17:56:
Zolang deze niet up is, zullen er ook geen stats verschijnen.
Dus klik gewoon elke 5 minuten daarop en dan hoef je het hier niet steeds te vragen!
Want wij doen vandaag weer 2k+ dp's
Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...
Anoniem: 37655
Ik hoop morgen de dp"s van de 2e verdieping te zien... 
Die koffie-automatics gaan niet echt hard
Die koffie-automatics gaan niet echt hard

Liever niet, script kijkt automatisch of de host up is.. als je blijft klikken wordt het net een dos attakMobster schreef op 10 juni 2003 @ 17:56:
Dus klik gewoon elke 5 minuten daarop en dan hoef je het hier niet steeds te vragen!
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Hé duke, hoe heb je het nou voor elkaar gekregen om ECC2 op je GBA te laten draaien? (mijn broertje heeft ook een GBA namelijk....
)
misschien kan ik het ook op mn xbox laten draaien
You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.
Wel redelijk grof hoor om de 5 mins.Mobster schreef op 10 June 2003 @ 17:56:
Zodra dat ding up is moet ik mijn inet verbinding gefixed hebben (is nu net gelukt
Vervolgens moet ik ergens mirc downloaden, en het had handig geweest als ik hier wat software had gehad.
erm, Een reinstall doen is leuk, maar via een inbellijntje software gaan downen omdat dat thuis allemaal gebackupped staat is een stuk minder.
Wat de indicatie betreft, ik had vanmorgen gezegd dat het waarschijnlijk vanavond zou worden. Ik weet nu even niet de exacte status, maar vanavond redden we niet meer.
Helaas.
Hopelijk zijn de installatiegoden ons morgen beter gezind.
Met een beetje geluk is vanavond de install gereed en kunnen morgen de statsprogs erop. Die moeten dan effe worden geinstalled.
Al met al een aantal uren werk. Hopelijk is de baas er morgen niet
DukeBox en KoW. Ik heb mijn post geedit...
lalala we gaan lekker door met flushen
Deze plek is te koop.
Door de stats van vandaag heb ik iemand in me klas een beetje opgefokt
om hij me idle time te geven.
Hij zag dat ik onder aKRa stond en dat vondt hij niet kunnen (hij heeft een kleine hekel aan hem)
dus hij haalt zijn server tijdelijk van RC5 af en zet hem op ECC2
En nog 3 computers erbij getrokken van 1GHZ
Hij zag dat ik onder aKRa stond en dat vondt hij niet kunnen (hij heeft een kleine hekel aan hem)
dus hij haalt zijn server tijdelijk van RC5 af en zet hem op ECC2
En nog 3 computers erbij getrokken van 1GHZ
code:
1
2
3
| 1. 2087 Da Devil Crew~Theuno 38177 (9) 2. 1320 [DPC]_aKra 112295 (3) 3. 500 [DPC]Visjes-Te-Water 16125 (27) |
Vandaag wel weer boven de 2k
Dit is verder ook niet verkeerd:
code:
1
2
3
| 1. 9252 Dutch Power Cows 1726329 (2) 2. 7348 Ars Technica Team Vodka Martini 3259192 (1) 3. 6718 ExtremeDC 1591269 (3) |
Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...
Als je de afgelopen dagen bekeek (toen er nog stats waren) is dat eig wel verkeerd, het was toen elke dag wel zo rond de 20K!
Ja, maar zijn nu veel mensen ook ff aan het sparen.My schreef op 11 June 2003 @ 00:03:
Als je de afgelopen dagen bekeek (toen er nog stats waren) is dat eig wel verkeerd, het was toen elke dag wel zo rond de 20K!
Toch kost dit wel productie voor DPC... dus weer extra werken om de schade in te halen
Nog heel wat te doen dan kerelsVisjes schreef op 10 June 2003 @ 22:39:
Door de stats van vandaag heb ik iemand in me klas een beetje opgefokt
Nu nog betere koffie...
nou ze stonden ook een beetje in de schulden bij mij
Ik had namelijk een paar groeps verslagen in me eentje gemaakt
En hun hoefde daar niks voor te doen
[ Voor 23% gewijzigd door Visjes op 11-06-2003 13:23 ]
* Robkazoe heeft een idee voor volgend jaar: ik maak ook al hun verslagen in ruil voor hun CPU power, of misschien voor de hele klas, hele schooljaar, hele gebouw of misschien hele hoge school van utrecht.
Nu maar hopen dat er geen division utreg bestaat anders krijg ik natuurlijk daar weer shit mee...
Nu maar hopen dat er geen division utreg bestaat anders krijg ik natuurlijk daar weer shit mee...
code:
Kijken of ik morgen naar Paulus de Overloopkabouter kan zwaaien 1
2
| 61. 36397 KayCee 32 (150) 62. 36000 [DPC]Los Alcoholicos~Mobster 0 - |
LOL
RobKazoe, doe je best...
Assimileer meteen het hele forum
RobKazoe, doe je best...
Assimileer meteen het hele forum
Division Utrecht bestaat niet nee..Robkazoe schreef op 11 June 2003 @ 13:39:
....of misschien hele hoge school van utrecht....
Maar er zitten op die school een sloot aan DPC'ers
Ja, en dat was erg, vooral voor t eerst, was 2 dagen gaar... 7 teugen gehad, 3 volle 2 cl glazen Wodka....Anoniem: 55143 schreef op 10 juni 2003 @ 17:01:
[...]
ik neem aan dat je het wel begrijpt, maar vertel het voor de zekerheid toch maar even: Stronken = SToned + drONKEN (dus tegelijk)
dat was dus vrij dubbelop van X-G
ernstig
Ik voelde me alsof ik 1,2 promille bloed in mijn alcohol had
3 glazen van 2cl?? Nou nou toe maarX-G schreef op 11 June 2003 @ 15:01:
[...]
Ja, en dat was erg, vooral voor t eerst, was 2 dagen gaar... 7 teugen gehad, 3 volle 2 cl glazen Wodka....
ernstig
Ik voelde me alsof ik 1,2 promille bloed in mijn alcohol had
Ach, op de standaard proiriteiten neemt ECC2 geloof ik meer over van de CPU power dan de D.net client dus dat zit wel goed als ik alles eroverheen gooi j/kFuncracker schreef op 11 juni 2003 @ 14:58:
[...]
Division Utrecht bestaat niet nee..
Maar er zitten op die school een sloot aan DPC'ersVooral Informatica opleiding (en aanverwanten). O.a. onze eigen Trebel komt daar vandaan. Maar veel luitjes die Dnet projecten doen ook.
Ik hoop dat er neit veel DPC-ers op de FEM zitten: dan kan ik lekker gaan assimileren
Anoniem: 21944
Haha, daar ben ik idd ook laatst langsheen gegaan. Ik ben geloof ik alleen vergeten te zwaaien.Mobster schreef op 11 June 2003 @ 14:38:
code:Kijken of ik morgen naar Paulus de Overloopkabouter kan zwaaien
1 2 61. 36397 KayCee 32 (150) 62. 36000 [DPC]Los Alcoholicos~Mobster 0 -

Vergeet je mij niet ook uit te wuiven als je langszij komt?
IK heb JOU allang ingehaald
Alleen mijn TEAM heeft nog een forse achterstand op jouw TEAM, maar ik zal het onthouden
Mobster schreef op 11 juni 2003 @ 14:38:
code:Kijken of ik morgen naar Paulus de Overloopkabouter kan zwaaien
1 2 61. 36397 KayCee 32 (150) 62. 36000 [DPC]Los Alcoholicos~Mobster 0 -

Zwaaien zou verplicht moeten worden!!

Paulus de overloopkabouter

Anoniem: 21944 schreef op 11 juni 2003 @ 16:46:
[...]
Haha, daar ben ik idd ook laatst langsheen gegaan. Ik ben geloof ik alleen vergeten te zwaaien.![]()
Vergeet je mij niet ook uit te wuiven als je langszij komt?
code:
1
2
3
4
5
| 61. 36397 KayCee 32 (150) 62. 36000 [DPC]Los Alcoholicos~Mobster 0 - .. .. 96. 23538 [DPC]NioXX~The_Real_NioXX 24 (188) |
Maar goed dat je er nog voorbij bent! Niet zwaaien is "not done"
code:
1
2
3
4
5
| 1. 8716 ExtremeDC 1602129 (3) 2. 4854 TechIMO 1583582 (4) 3. 4741 Dutch Power Cows 1735297 (2) 4. 4674 Ars Technica Team Vodka Martini 3267364 (1) 5. 2056 Team SciFi 256813 (6) |
Snie goe! Zij gaan harder!! Gaan we dat nog verbeteren of slaan we morgen hard terug?
Er moet nog één statsupdate komen hè My 
En wanneer onze enige echte DPC stats weer werken zullen een aantal mensen hun buffertjes wel dumpen. We maken het dus gewoon de rest van de week goed
En wanneer onze enige echte DPC stats weer werken zullen een aantal mensen hun buffertjes wel dumpen. We maken het dus gewoon de rest van de week goed
[ Voor 65% gewijzigd door Mobster op 11-06-2003 17:40 ]
Ik zeg toch ook: 'gaa we dat vandaag nog verbeteren' of 'morgen'
Ik ben me er heus wel van bewust dat er nog een statsrun komt hoor
Voor mij persoonlijk komt er toch niet meer veel bij, omdat ik aan t sparen ben voor m'n verjaardagsflushje op 22 juni
Ik ben me er heus wel van bewust dat er nog een statsrun komt hoor
Voor mij persoonlijk komt er toch niet meer veel bij, omdat ik aan t sparen ben voor m'n verjaardagsflushje op 22 juni
Wat is eigenlijk precies gebeurd met de stasts server?
Anoniem: 52959
Als je het topic nou eens zou doorlezenX-G schreef op 11 June 2003 @ 17:51:
Wat is eigenlijk precies gebeurd met de stasts server?
Hijs nog gaar van het stronken zijn
btw. ik heb ook niet gezwaaid naar die overloopkabouter, hij heeft het toch niet gemerkt dat we langs um zijn gestormt
Als ik moet gaan zwaaien kost me dat teveel cpu-cycles
Dus bij deze, iedereen die we voorbij zijn: ZWAAAI !!!
[ Voor 39% gewijzigd door Theuno op 11-06-2003 19:26 . Reden: zwaaien ]
Nu nog betere koffie...
Anoniem: 31264 schreef op 11 June 2003 @ 17:11:
[...]
code:
1 2 3 4 5 61. 36397 KayCee 32 (150) 62. 36000 [DPC]Los Alcoholicos~Mobster 0 - .. .. 96. 23538 [DPC]NioXX~The_Real_NioXX 24 (188)
![]()
![]()
code:
1
2
3
4
5
| 96. 23538 [DPC]NioXX~The_Real_NioXX 24 (188) 160. 13293 [DPC]NioXX~NioXX 6 (297) ------------------------------------------------------------------ + 61. 36831 [DCP]NioXX~NioXX 62. 36397 KayCee |
Jammer KayCee...
@X-G: er is een Hd'tje gecrasht dacht ik en nu willen ze een clean start maken en moeten ze dus alles nog instellen.
Das een idee, ik ben zo ongeveer de enigste DPC'er @ de HAN in ArnhemRobkazoe schreef op 11 June 2003 @ 13:39:
* Robkazoe heeft een idee voor volgend jaar: ik maak ook al hun verslagen in ruil voor hun CPU power, of misschien voor de hele klas, hele schooljaar, hele gebouw of misschien hele hoge school van utrecht.
Volgens mij lopen er ook nog wat verdwaalde leden rond van Team BVD, maar dat is niet erg want die doen toch RC5
Anoniem: 84219
Is het nou eigenlijk ECHT zo moeilijk om een HD te installeren.. Misschien stomme vraag hoor, maar ik heb een paar jaar terug als n00b een HD geinstalleerd in me eigen wrak..en dat had ik binnen een dag klaar en draaiende..en ik wist nieteens waar ik mee bezig was.
Dan moet dat voor die Super Eliten een eitje zijn. of niet soms...
Dan moet dat voor die Super Eliten een eitje zijn. of niet soms...
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 84219 op 11-06-2003 23:35 ]
Tis niet de hardware dat de problemen geeft, maar voornamelijk al die softe goederen die heeeeeeel veeeeeeeel tijd kunnen kosten.
Cruncht tegenwoordig meestal vault projects
Rustig Chameleon, rustig
De stats komen echt wel.
Het installeren van de HD zal vast het probleem niet zijn. Echter moet er ook nog (o.a.) stats-software geïstalleerd worden en dat zal waarschijnlijk wel wat langer duren dan verwacht.
Het installeren van de HD zal vast het probleem niet zijn. Echter moet er ook nog (o.a.) stats-software geïstalleerd worden en dat zal waarschijnlijk wel wat langer duren dan verwacht.
"When the shit hits the fan, make sure you don't get splattered" - Carol Thompson
"It's the story, not he who tells it" - Stephen King
"If you hate freedom, get married" - Vusumuzi Gumede
"Women can fake orgasms, men can fake love" - Bo Burnham
Bij deze danAnoniem: 31264 schreef op 11 June 2003 @ 17:11:
[...]
code:
1 2 3 4 5 61. 36397 KayCee 32 (150) 62. 36000 [DPC]Los Alcoholicos~Mobster 0 - .. .. 96. 23538 [DPC]NioXX~The_Real_NioXX 24 (188)
![]()
![]()
code:
Voordat je er dadelijk weer langs bent. 1
2
| 61. 36500 [DPC]Los Alcoholicos~Mobster 500 (16) 62. 36414 KayCee 49 (158) |
@Robkazoe. Ik weet niet hoe jij aan die stand komt, maar ik sta op 61 hoor.
@Chameleon. Het probleem zit hem in het behouden van alle data. Rustig maar. Je mag binnenkort je flush doen
Tel jij eerst eens tot 10 voordat je een post gaan maken. Als je zo door blijft gaan mag je morgenmiddag weer in 5voud gaan vouwen
Iedereen zit op de stats te wachten en zodra ze er weer zijn, flushen die handel (met mate). Ik heb zelf ook geen verstand van die stats-software hoor...blaat gewoon maar wat in het wilde weg
Iedereen doet zijn best en meer kun je niet verwachten. Zodra alles klaar is merken we het vanzelf
[ Voor 23% gewijzigd door MarcyDarcy op 12-06-2003 00:32 ]
Anoniem: 84219
Ja umm
Marcy.. nu kan je dat nog zeggen, maar dat duurt niet lang meer.. een week en dan ben ik er vanaf...en ook van jou met je <
vrijwilige
censuur> tekeningen. je
mailt
ze maar.
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 84219 op 12-06-2003 00:37 ]
Als je maar een alcoholico blijft, vind ik alles best
Dude...onder werktijd alcohol? Vanaf half 8 tot 4 uur i.p.v. tekeningen vouwen alcohol drinken? Je bent geslaagd voor de testAnoniem: 84219 schreef op 12 juni 2003 @ 00:48:
[...]
Dan heb ik juist meer tijd om aan alcohol te besteden ipv tekeningen vouwen.
En nu weer ontopic please. We wachten met smart tot wat meer info omtrent de stats-server van Kow
Hihi, toen ik van provider wisselde (van 56k6 --> ADSL) heb ik ook een ander mail adres genomen om op te flushen. Dit omdat het oude mailadres wordt afgesloten zodra je niet meer inbelt.Mobster schreef op 12 June 2003 @ 00:22:
[...]
Bij deze dancode:Voordat je er dadelijk weer langs bent.
1 2 61. 36500 [DPC]Los Alcoholicos~Mobster 500 (16) 62. 36414 KayCee 49 (158)
@Robkazoe. Ik weet niet hoe jij aan die stand komt, maar ik sta op 61 hoor.
@Chameleon. Het probleem zit hem in het behouden van alle data. Rustig maar. Je mag binnenkort je flush doen
Dus, zowel [DPC]NioXX~NioXX als [DPC]NioXX~The_Real_NioXX ben ik. En als je die twee bij elkaar optelt... Juistem, dan ben ik je voorbij. Sta ik op jouw 61e plaats en dus ook boven die nep DPC'er.
Dus:

Dat lossen we vandaag wel op dan
Ik heb er hier niet veel over gelezen, maar ik ben wel blij dat Jay iig het project kan blijven beheren.
KoWMarcyDarcy schreef op 12 June 2003 @ 00:51:
En nu weer ontopic please. We wachten met smart tot wat meer info omtrent de stats-server van Kow
De gevraagde info staat eigenlijk in de verschillende draadjes verspreid.
Heel kort een samenvatting.
Vorige week is de server 2 maal gecrashed vanwege HD problemen.
Zaterdag HD proberen te kopieren met Partition Magic. Dat zou echter zo lang gaan duren dat daarvan afgestapt is. Alleen al het controleren van de integriteit van de HD zou gigantisch lang gaan duren.
Vervolgens is gekozen voor ghost om de boel te kopieren. Ook dat ging supertraag.
De HD heeft nog ongeveer een snelheid van 4MB/minuut
Zondag in de loop van de dag stopte het kopieerproces op 8800 MB
Ook dat lukte dus niet.
Daarop is nogmaals geprobeerd op een andere manier de data over te pompen.
Aan het eind van de dag is er een clean install gedaan.
De nieuwe Raid 1 config die HD problemen in de toekomst zou moeten voorkomen wilde echter niet geinstalleerd worden.
Maandagmiddag draaide dat, maar alle data stond nog op de oude HD
Dinsdagmorgen draaide de server, alleen nu zat IIS weer te klieren. Die wilde niet echt.
Verder moesten er nog netwerkinstellingen goed worden gezet.
Woensdag is begonnen met het gewoon kopieren van de benodigde data.
De server draaide al, alleen de gegevens waren er nog niet. Niet van alle data was een backup.
Nu zijn naar verwachting alle gegevens overgepompt, en kan ik er op om de statsgen aan te zwengelen. Ik hoop dat de data een beetje heel is gebleven
De stats.qik.nl site zou dan warschijnlijk morgen weer up zijn.
Hopelijk in de loop van de dag meer nieuws
good luck KoW, heb van 't weekend ook een hd crash gehad, gelukkig geen server gedoe bij mij, maar t blijft een pain om alles weer terug te krijgen. (wat bij mij overigens niet is gelukt
)
...We wachten af...
...We wachten af...
Nep DPC'er????Anoniem: 21944 schreef op 12 June 2003 @ 01:16:
[...]
lang verhaal...
Dus, zowel [DPC]NioXX~NioXX als [DPC]NioXX~The_Real_NioXX ben ik. En als je die twee bij elkaar optelt... Juistem, dan ben ik je voorbij. Sta ik op jouw 61e plaats en dus ook boven die nep DPC'er.
Dus: [afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Niets DPC-er!!!! XDC-er!!!

@Niox & @Mobster:
"The path of the righteous man is beset on all sides with the iniquities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who in the name of charity and good will shepherds the weak through the valley of darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon those with great vengeance and with furious anger those who attempt to poison and destroy my brothers. And you will know that my name is the Lord when I lay my vengeance upon thee."
[Keep your eyes on this one boys!]

Guess who's next ???Theuno wrote:
btw. ik heb ook niet gezwaaid naar die overloopkabouter, hij heeft het toch niet gemerkt dat we langs um zijn gestormt

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 31264 op 12-06-2003 11:55 . Reden: Theuno vergeten :-) ]
Nep DPC'er alias XDC'er.Anoniem: 31264 schreef op 12 June 2003 @ 11:49:
[...]
Nep DPC'er????
Niets DPC-er!!!! XDC-er!!!
[afbeelding]
Hout om oud ijzer!
Division BrabanderT
Wat een aggressie allemaal?! Moeilijke jeugd?
En ik zie nog niks bij die daily hoor. Ik wacht nog 2 uur en als er dan niks staat ga ik toch maar flushen. Ik kan niet op jou blijven wachten natuurlijk
Anoniem: 53806
Wanneer worden er weer mailtjes gestuurd naar nieuwe gebruikrs?
Collega heeft 2 weken geleden al DP's verstuurd, maar heeft nog geen mailtje ontvangen.
Dan zal ~Bowlingman verdwijnen uit de lijst.
Collega heeft 2 weken geleden al DP's verstuurd, maar heeft nog geen mailtje ontvangen.
Compensatiegedrag voor klein geslachtsdeelMobster schreef op 12 June 2003 @ 12:40:
[...]
Wat een aggressie allemaal?! Moeilijke jeugd?
En ik zie nog niks bij die daily hoor. Ik wacht nog 2 uur en als er dan niks staat ga ik toch maar flushen. Ik kan niet op jou blijven wachten natuurlijk
Statsrun is rond 14:00 geloof ik
Een nieuwe member van [DPC]NioXX had ook nog geen mailtje gehad. Toen heb ik via IRC gevraagd of DocHopper hem opnieuw wilde sturen. Dat zou gebeuren m.i.v. de volgende stats-run. Het mailtje heb ik echter niet gezien.Anoniem: 53806 schreef op 12 June 2003 @ 13:05:
Wanneer worden er weer mailtjes gestuurd naar nieuwe gebruikrs?
Hij gaf trouwens aan dat het mailtje eerder ook al verstuurd was. En dit dus de tweede zou zijn. Het lijkt wel of ze ergens blijven hangen
Weird dus, misschien vanavond maar weer eens naar op zoek.
Weet er iemand een handige manier of heeft er iemand een progje waardoor ik snel kan zien hoeveel DP's er in een .pnd file zitten?
Met die proxy kan je snel zien hoeveel dp's er in je pnd file staan...
Staat in de faq van sid
Staat in de faq van sid
Dat is niet wat ik bedoel. Ik heb op 1 pc bv 3 pnd-files staan. Als ik het daar nu snel van moet weten moet ik elke keer die file verslepen. Kan ik hem net zo goed even offline in mijn client dir gooien en dan weet ik het ook.

Wat ben je aan het doen KayCee? Beetje de DP-server aan het flooden? Ben al een half uur online en mijn puntjes gaan niet weg
uh-oh, moet ik al 7 kleuren gaan poepen ?
code:
1
2
| 54. 42679 KayCee 6249 (1) 55. 42414 Da Devil Crew~Theuno 1483 (8) |
Ja dus
code:
1
2
3
4
| 1. 13863 ExtremeDC 1620764 (3) 2. 9646 Dutch Power Cows 1749766 (2) 3. 6658 Ars Technica Team Vodka Martini 3279745 (1) 4. 5645 TechIMO 1593328 (4) |
code:
1
2
3
| 1. 4236 DukeBox 140523 (2) 2. 1483 Da Devil Crew~Theuno 42414 (9) 3. 500 [DPC]Los Alcoholicos~Mobster 37000 (10) |
Mooie flush van Dukebox iig...
Nu nog betere koffie...
cat ./ecc2-109.pnd | grep -c x:Mobster schreef op 12 June 2003 @ 13:23:
Dat is niet wat ik bedoel. Ik heb op 1 pc bv 3 pnd-files staan. Als ik het daar nu snel van moet weten moet ik elke keer die file verslepen. Kan ik hem net zo goed even offline in mijn client dir gooien en dan weet ik het ook.
...
Dat is vast geen windows commando?
-edit-
Mooie flush KayCee
Niet vergeten terug te zwaaien hè 
Dan maar op jacht naar wat TVM-members. Ik heb er al 2 in zicht
-edit-
Mooie flush KayCee
Dan maar op jacht naar wat TVM-members. Ik heb er al 2 in zicht
[ Voor 68% gewijzigd door Mobster op 12-06-2003 14:39 ]