Toon posts:

[outlook] Birthday eigenschappen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo
ik ben echt een maga ramp met het bijhouden van een agenda en dus ook verjaardagen. (ben hier al 90 procent van m'n vrienden hier door kwijt geraakt) ;)
Binnenkort zal ik de trotse eigenaar van een 7650 worden en wil ik daar netjes de agenda gaan gebruiken. Nu heb ik begrepen dat deze ook met outlook kan syncen. Dus zat ff te kloten met outlook en was al m'n contacten er in aan het zetten (om precies te zijn 2 had er ooit 20) ;) Nu kan je dus ook een verjaardag aan een contact koppelen, zodat deze verjaardagen meteen in je agenda komen te staan. Alleen zou ik graag willen dat hij me dan niet standaard 15 minuten van te voren waarschuwd maar een week of zo. Is het dus mogelijk dat standaard inplaats van 15 minuten een week te maken?

Dus ik voer een cantact in met verjaardag en ik wordt een week van te voren gewaarschuwd zonder dat ik dat later handmatig moet doen.

Ik heb al met google gezocht en 30 keer op F1 gedrukt in outlook.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2003 03:00 ]

Verwijderd

In Outlook kun je dit instellen bij de desbetreffende 'afspraak' als ik me niet vergis, en ik neem aan (maar dat weet ik niet zeker) dat je telefoon dit overneemt.
Je kunt bij Outlook het ook zo instellen dat je nieuwe afspraken standaard een reminder hebben van een week eerder. Ik weet niet precies waar maar het kan wel.

Verwijderd

Topicstarter
Ja die optie was ik idd tegengekomen dat je de reminder kan veranderen. Maar het liefst zou ik dat hebben voor alleen verjaardagen. Ik hoef namelijk niet een week van te voren te weten dat ik tentamen heb, een halve dag is meer dan zat ;)

Ik bedoel dus eigenlijk dat je een soort rule kan maken voor alleen verjaardagen

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2003 03:22 ]