[ET] Letters onleesbaar

Pagina: 1
Acties:

• mdj84nl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-03-2025
Hey, ik heb net Enemy Territory gedownload, alles werkt goed, maar ik kan de letters niet lezen, het speel speelt dus wel, maar alle letters zijn vrijwel onleesbaar :{

Mijn specs zijn:

xp1900+
768mb ram
voodoo 4 4500 pci (tijdelijk geleend)

Nu weet ik vrijwel cker dat het aan mijn voodoo ligt, maar is het op te lossen? En zo ja, hoe ;)

Edit: Heb net ff gekeken of ik het ook bij de Map Test had, en daar heb ik het dus ook :(

[ Voor 12% gewijzigd door mdj84nl op 06-06-2003 02:08 ]

• iets
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-02 20:49
Staat AA toevallig aan? Dat neukt de lettertjes bij BF1942 bij mij altijd krom. :(

tvw

• mdj84nl
Voor zover kan ondersteunt een voodoo geen AA, of kan je dat in het spel zelf aanzetten?

• NvE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

NvE

kijkt

mdj84nl schreef op 06 June 2003 @ 02:06:
Hey, ik heb net Enemy Territory gedownload
??? Daar mogen we je niet mee helpen :X

faq-copyright

[ Voor 31% gewijzigd door NvE op 06-06-2003 03:27 ]

Ja doe maar.

• iets
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-02 20:49
Hij heeft de demo gedownload :P. Maarre volgens mij ondersteunde de V4 toch echt wel FSAA?

Probeer anders eens andere drivers voor je V4 :).

tvw

Verwijderd

Passen de textures wel in het videogeheugen? Stel anders een lagere resolutie/(FS)AA in.

• mdj84nl
Ten eerste: het is niet de demo, ET is een volledige LEGALE download. Andere resolutie helpt niet, en drivers, tja heb eindelijk drivers gevonden die het doen, behalve dit spel ;(

• mdj84nl
KICK

Verwijderd

Test eens op een andere PC, voor hetzelfde geld zitten er in de demo alleen low-quality textures/settings.

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Een soortgelijk probleem bestaat ook voor GTA3. Dit fixte je door Q306676 van Windows Update te installeren. Misschien dat dit ook werkt in Enemy Territory. Let even niet op de naam van de patch trouwens.

offtopic:
Ik ken jou trouwens van Fok. Rimmen? >:). Maar goed, dat is off-topic :P.

• mdj84nl
Genghis Khan schreef op 07 June 2003 @ 07:07:
Een soortgelijk probleem bestaat ook voor GTA3. Dit fixte je door Q306676 van Windows Update te installeren. Misschien dat dit ook werkt in Enemy Territory. Let even niet op de naam van de patch trouwens.

offtopic:
Kaazkop? O+

• mdj84nl
Verwijderd schreef op 07 juni 2003 @ 06:57:
Test eens op een andere PC, voor hetzelfde geld zitten er in de demo alleen low-quality textures/settings.
Tiz niet de demo, en ik heb het spel al met mijn geforce gespeeld, en toen deed ie het wel gewoon. Maar die ligt bij de reparatie van Asus ;(
Genghis Khan schreef op 07 juni 2003 @ 07:07:

offtopic:
Kan hem niet installeren omdat ik sp1 al heb.

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Nee, die schijnt hier permanent geband te zijn.

Heb je ditzelfde probleem ook bij de gewone RTCW of heb je die nog nooit gespeeld? Enemy Territory is daar immers een opvolger/stand-alone expension van.

Verwijderd

Kan te maken hebben met video settings. Probeer anders een Tweak utility te installen voor je vid kaart. Bij je standaard videosettings(R-muis>prop.>settings) staan alleen maar een aantal standaard opties. www.guru3d.com is een goeie site voor vidkaart tweak progjes waarmee je alle opties van je vidkaart kan instellen en dus altijd maximale qualiteit/snelheid verhouding kan maken per game. Elke game reageer weer anders op een kleine setting.

• mdj84nl
Genghis Khan schreef op 07 June 2003 @ 16:20:
[...]

Nee, die schijnt hier permanent geband te zijn.

Heb je ditzelfde probleem ook bij de gewone RTCW of heb je die nog nooit gespeeld? Enemy Territory is daar immers een opvolger/stand-alone expension van.
Wie ben jij dan op fok? :)

En ik kan de normale rtcw MP demo wel spelen.
Verwijderd schreef op 07 June 2003 @ 16:57:
Kan te maken hebben met video settings. Probeer anders een Tweak utility te installen voor je vid kaart. Bij je standaard videosettings(R-muis>prop.>settings) staan alleen maar een aantal standaard opties. www.guru3d.com is een goeie site voor vidkaart tweak progjes waarmee je alle opties van je vidkaart kan instellen en dus altijd maximale qualiteit/snelheid verhouding kan maken per game. Elke game reageer weer anders op een kleine setting.
Maar dat tweaken kan schadelijk zijn of niet? Ik leen deze vgakaart namelijk, en wil hem niet vernielen :)

Verwijderd

neej is niet schadelijk (meeste dingen)
meestal is alles software matig
Pagina: 1