[RealMedia] Downloaden van stream

Pagina: 1
Acties:
  • 64 views sinds 30-01-2008

• Stan
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-08-2024
Is het mogelijk een Real Media (.rm) stream zoals ze er velen aanbieden op http://portal.omroep.nl te downloaden? De verbinding is namelijk vaak te slecht om van omroep.nl goed te kunnen streamen. Als je client (Real Player)(of Windows Media Player, want ze doen ook .asf streams!) het kan ontvangen in 1 grote stream, waarom lukt het me dan op geen enkele wijze om het te downloaden!? Waarom kan het niet of hoe kan het wel? Een progje dat een player emuleert of zo zou een stream toch tot een file moeten kunnen downen?!

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-09 13:52

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Zoek bij Google op Streambox.

(Jouw vraag is al meerdere keren gesteld. Probeer beter te zoeken ;))

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

• Stan
Ik heb ook flink gegoogled en gedaan net als die kerel in die draad, maar kon ook echt niets vinden. Alle ideeen in die draad heb ik ook al lang bedacht en werkten allen niet, ik ga nu die progs downen, en hoop dat het lukt. Thanks.

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

I&T -> SA

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

• Stan
Streambox VCR & Ripper werken niet omdat je bij omroep.nl niet verder komt dan een template.html?skdh983y49874083j hash achtige link en daar kan Streambox weer niets mee :(
Hoe kom ik achter de ware lokatie? Is er iemand hier die al streams van omroep.nl downloaden kan (niet capturen)?

• TimMer
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik zie alleen directe links naar rm bestanden, noem de exacte locatie van jouw link eens dan? Met die RM-files ben je zo klaar: downloaden met DAP, met notepad openen, locatie kopieeren en in Streambox prakken.

[ Voor 6% gewijzigd door TimMer op 06-06-2003 02:52 ]

• Sir_Killalot
  • Laatst online: 23:26
Raar dat je dit wel mag vragen op GoT maar om een aflevering van een programma vragen is weer verboden :?

• Stan
Dat zijn geen directe links, kijk maar eens goed, het verwijst naar een andere server en op die server krijg je weer een verwijzing (dat template hash verhaal). Open maar eens wat en check de 'clip source' in je Real Player. In Streambox prakken hoeft niet bepaald, als ik de hele file maar kan downen (.rm is dan ook ok dus rippen of converteren is niet nodig).

• Stan
Sir_Killalot schreef op 06 June 2003 @ 03:00:
Raar dat je dit wel mag vragen op GoT maar om een aflevering van een programma vragen is weer verboden :?
Ja ach, maar wat is er zo illegaal aan om het journaal te bekijken nadat het is uitgezonden? Daar hebben ze die site voor gemaakt, het werkt alleen niet lekker als ik het niet down kan loaden. Ze overladen me met troep, namelijk stukjes die niet lekker aan elkaar zitten, en ze verliezen bandwidth, terwijl als ik het netjes in 1 stuk download ik het heerlijk kan bekijken en zij het minimum aan bandwidth kwijt zijn!

• Sir_Killalot
  • Laatst online: 23:26
Stan schreef op 06 juni 2003 @ 03:02:
[...]

Ja ach, maar wat is er zo illegaal aan om het journaal te bekijken nadat het is uitgezonden? Daar hebben ze die site voor gemaakt, het werkt alleen niet lekker als ik het niet down kan loaden. Ze overladen me met troep, namelijk stukjes die niet lekker aan elkaar zitten, en ze verliezen bandwidth, terwijl als ik het netjes in 1 stuk download ik het heerlijk kan bekijken en zij het minimum aan bandwidth kwijt zijn!
Dat kan wel zijn, maar als ik een topic open met de vraag of iemand ff Kopspijkers kan rippen via die stream komt daar toch echt een slotje op, ook op het nieuws zit copyright :P

• Apocca
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-08-2022
hmmm, werkt dit geweldig programma ook voor quicktime streams?

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Sir_Killalot schreef op 06 June 2003 @ 03:00:
Wie heeft gezegd dat dit mag dan? Ik was gewoon vannacht rond deze tijd niet wakker om het topic te sluiten ;).
Zie ook onder andere deze discussie: [rml][ SA/AV] Met twee maten meten?[/rml]
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.