Toon posts:

[MP3] muziek volgorde veranderen

Pagina: 1
Acties:
  • 178 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Misschien vaag geformuleerd, maar wat ik bedoel is:

Ik heb een MP3 speler (hardware) maar hierop kun je de volgorde waarin de liedjes afgspeeld moeten worden slechts in beperkte mate instellen.. en dat is de volgorde waarop je ze upload..

Heeft er iemand toevallig een programma waarmee je deze volgorde later ook nog eens kunt veranderen. Ik neem aan dat dit probleem elke MP3 speler(software?), dit probleem heeft..

p.s: ik heb een Unitech Duex XP mp302 (128mb)

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-09 16:18
net ff de specs gechecked of er toch niet stiekem shuffle op zit, maar voor zover ik kan zien niet..... (wel a,b repeat..... wat zouden mensen nou liever hebben... :?)

maar ik denk niet dat er echt een oplossing voor is..

Strava

• Baarsjes
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Baarsjes

Unagi

Zit er geen functie op als "Repeat Random"? Zo heet dat geloof ik bij mijn dvd speler, heb ik ook tijden gezocht naar me "shuffle" knopje. :+

http://www.bonuszoeken.nl

Verwijderd

Topicstarter
ja er zit een 'repeat random' functie op maar goed daar heb ik niets aan want daar kan ik zelf de volgorde niet mee bepalen..

Verwijderd

Als je mp3 player ID3 tags kan lezen dan kun je een tracknummer aangeven, dan zet hij het dus in de volgorde van tracknummers. moet je wel handmatig doen op je pc denk k

• Nulnulnix
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-06 13:04

Nulnulnix

BOFH

Verwijderd schreef op 06 juni 2003 @ 09:28:
Als je mp3 player ID3 tags kan lezen dan kun je een tracknummer aangeven, dan zet hij het dus in de volgorde van tracknummers. moet je wel handmatig doen op je pc denk k
Mis... Daar zijn weer leuke tooltjes voor.

We have just one world, but we live in different ones...

Verwijderd

Nulnulnix schreef op 06 juni 2003 @ 09:32:
[...]

ik zei ook "denk ik". Het gaat er iig om dat je de volgorde kunt aanpassen door je ID3 tag te editen zodat hij de gewenste volgorde krijgt :)

Verwijderd

Topicstarter
Nulnulnix schreef op 06 June 2003 @ 09:32:
[...]

welke tooltjes? namen?
Hij kan nl. wel ID3 tags lezen..

Verwijderd

Topicstarter
ik heb met Winamp geprobeerd de id3 tags van een track nummer te voorzien.. maar hij neemt geen veranderingen op... als ik het offline doe en vervolgens upload dan werkt het wel maar dat heeft natuurlijk weinig zin dan..
Pagina: 1