Ik heb een filmpje in mp4 formaat, maar het lukt mij niet om deze te openen met windows media player, een programma om dvd's mee af te spelen of wat andere programma's van inet. Weet iemand met welk programma ik dit filmpje kan openen en afspelen of hem naar een ander soort bestand om te zetten (.avi ofzo)
ehm. 2x een topic openen over hetzelfde lijkt me niet zo'n strak plan.
in het vorige topic heb je trouwens al antwoord gekregen:
MP4
www.doom9.org probeer die site eens, bergen info over alles wat met video's te maken heeft.
in het vorige topic heb je trouwens al antwoord gekregen:
MP4
www.doom9.org probeer die site eens, bergen info over alles wat met video's te maken heeft.
[ Voor 25% gewijzigd door sarcast op 05-06-2003 23:31 ]
"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."
ja ik d8 dat die andere verwijderd was want zag hem nergens meer staan, maar was dus gesloten.
Quicktime werkt idd om hem te openen. Maar bedankt allemaal!
Quicktime werkt idd om hem te openen. Maar bedankt allemaal!
OK. Topics verwijderen doen we hier niet zo snel, als hij op slot is gaat hij helemaal naar onderen. Ik laat deze nog wel even open, omdat je hem anders straks weer kwijt bent. Maar verdere reacties zijn dus niet meer nodig en ik hoop dat deze zonder problemen kan wegzakken
.
Verwijderd
Gspot is een handig programmatje om te kunnen zien welke codec is gebruikt voor dat mp4 bestand , als je dan die download zou je normaal het filmpje moeten kunnen spelen.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()