Pioneer 105 foutmelding, power calibration

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-02 11:01

Donnie

AKA DonCorleone

Topicstarter
HELP! heb ik vandaag dan eindelijk mijn pioneer binnen van de opus werktie niet, ik heb de update van de pioneer site afgehaald (1.3) maar telkens als ik iets wil branden op dvd/cd geeftie een foutmelding :( wat kan dit zijn. De melding is ->
power calibration error!!(ik gebruik btw nero de nieuwste versie)enne nashua dvdrs!

ik hoop dat iemand iets weet, ik wordt hier gek van...is mijn writer soms stuk :S

alvast bedankt voor jullie hulp...

[ Voor 8% gewijzigd door Donnie op 05-06-2003 22:42 ]

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Dat is inderdaad een hardwareprobleem.. iets met dat ie de laser niet kan calibreren ofzo. Ik heb het met een Plextor van mij ook gehad, kreeg toen gewoon een nieuwe.

• Wok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

Wok

Dakloos...

Writer is helaas DOA :(. Heb het ook gehad met mijn oude CD-RW van Acer. Heb toen nog geprobeerd hem te repareren (garantie was al verstreken), maar geen resultaat.

In jouw geval is het puur een garantiekwestie --> nieuwe vragen (of laten repareren).

Who is General Failure and why is he reading my hard drive?

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

[search=power calibration error]
[rml][ Plexor Burner] Power Calibration Error[/rml] >> check de geweldige reactie van SatCP :)

Genoeg over te vinden B) Wil je in het vervolg dus éérst vooronderzoek doen eer je een topic opent? Zie ook Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) :)

/zoekertje

Dit topic is gesloten.