Toon posts:

kazaa speed up vraag

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hi

wie weet wat al die instellingen bij speed up(sharemonkey) 2.0.1 betekenen en hoe ik deze moet instellen?

--------Accelerator--------

xx seconds between cycles
xx seconds between items

Limit searching to xx items

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-08 14:37
Hij zoekt naar extra sources (bronnen) voor je download.

xx seconds between cycles geeft aan om de hoeveel seconden hij het rijtje af gaat en nieuwe bronnen zoekt.

xx seconds between items geeft aan om de hoeveel seconden hij verspringt naar de volgende download.

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

• DaOverclocker
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-09 20:59

DaOverclocker

Overclocker for life...

oke... Dat lijk me we duidelijk!
Ow ja en die laatste is limit, dat hij maar voor bijv 10 items gaat zoeken... en dat weer overnieuw begint

Rijp voor het archief ;)

systeem specs

Verwijderd

Topicstarter
dus als ik 6 sec between cycles kies dan gaat hij om de 6 sec naar meer bronnen zoeken. Dus hetzelfde als ik handmatig om de 6 seconden find more resources klik?

en als ik 12 sec between items doe dan gaat hij 2 keer in die 12 seconden naar bronnen zoeken?

Ik vond het raar want als je voor het eerst sharemonkey installeert dan staat die instellingen op
300 sec between cycles en 20sec ofzo between items
dus dat zou betekenen dat hij nooit naar resources zoekt, want dan springt hij al naar de andere item.......

Verwijderd

Topicstarter
en welke instellingen gebruiken jullie/ werken het beste?

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-08 14:37
Zeker niet te vaak doen. Dat werkt juist averechts. Gebruik dit soort functies met mate. Zelf gebruik ik SpeedUp helemaal niet.

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Pagina: 1