Ja ik plaats weer eens een nieuwe topic. Want mijn gevoel (en overigens ook andere mensen) zegt dat mijn PC te traag is. PC te traag??? Ja PC te traag voor de specs. Het zit namelijk zo (ik leg het nog maar een keer uit) ik speel de hele dag spellen en ik dacht een paar maanden geleden: mijn ATI Rage 128 begint oud te worden en slecht etc. dus ik koop een ASUS v7700 GeForce 2 GTS. Zo nu ben ik dus klaar voor de toekomst. 799 zuurverdiende guldentjes heb ik ervoor neergelegd. Ik meteen enthousiast UT spelen, wat bleek, dat ding was veel trager dan ik dacht! Nou kwestie van nieuwe drivers installeren. En ja hoor hij was iets sneller. Maar dus nog niet zo snel als ik wilde. Vooral met D3D in UT met 16 spelers in beeld zakt de framerate in als een *censuur*. Nou heb ik alle (echt alle) drivers geprobeerd, van 6.31 tot 7.17 en ik ben zelfs zo ver neergegaan dat ik de nieuwe drivers van ASUS heb geprobeerd (6.31?).
Met die van ASUS ging dus echt alles mis, daar hebben we het niet meer over... Ik draai nu 6.34, een rendabele snelheid maar toch nog steeds niet zoals ik het graag zie (1600*1200*32). Ook in 3DMark2000 is mijn score zeker niet één van de betere, nl 3700. Dat vind ik zeker wat aan de krappe kant.
Ik heb een Pentium III 500 MHz Katmai op een MS6156VA moederbord, die AGP2X ondersteunt. Ik weet ook wel dat het verschil tussen 2X en 4X nihil is, daar zeur ik verder niet over.
Ik denk niet dat het aan m'n processor ligt, die haalt namelijk 228 CPU 3DMarks. Ik had al gedacht om een nieuw moederbord te kopen namelijk een ASUSA7V met een AMD Duron 800 maar daar moet ik nog ffetjes voor sparen... ALSJEBLIEFT weet IEMAND een antwoord op mijn probleem, reply plz in deze topic en kom alsjeblieft NIET aan met het gezeur van "ik heb een celeron 300 en een G400 en ik haal een score van 9000".... daar zit ik namelijk NIET op te wachten.
Grtzz & thx alvast voor de GOEDE replys die onder deze topic komen!!!!
Met die van ASUS ging dus echt alles mis, daar hebben we het niet meer over... Ik draai nu 6.34, een rendabele snelheid maar toch nog steeds niet zoals ik het graag zie (1600*1200*32). Ook in 3DMark2000 is mijn score zeker niet één van de betere, nl 3700. Dat vind ik zeker wat aan de krappe kant.
Ik heb een Pentium III 500 MHz Katmai op een MS6156VA moederbord, die AGP2X ondersteunt. Ik weet ook wel dat het verschil tussen 2X en 4X nihil is, daar zeur ik verder niet over.
Ik denk niet dat het aan m'n processor ligt, die haalt namelijk 228 CPU 3DMarks. Ik had al gedacht om een nieuw moederbord te kopen namelijk een ASUSA7V met een AMD Duron 800 maar daar moet ik nog ffetjes voor sparen... ALSJEBLIEFT weet IEMAND een antwoord op mijn probleem, reply plz in deze topic en kom alsjeblieft NIET aan met het gezeur van "ik heb een celeron 300 en een G400 en ik haal een score van 9000".... daar zit ik namelijk NIET op te wachten.
Grtzz & thx alvast voor de GOEDE replys die onder deze topic komen!!!!