Windows media player kent veel codecs niet

Pagina: 1
Acties:

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-09 15:36
Terwijl ik ze toch geinstalleerd hebt pakt hij ze niet. Terwijl ik dan wel weer in divx player die geleverd wordt bij de divx codec een film kan kijken. Het probleem is echter dat ik daar geen ondertiteling bij kan krijgen en in bsplayer (waarin het ook niet werkt) wel.
Hoe kom ik uit deze eeuwige codec hell? :( Geen enkel codec pack werkt goed als je het niet handmatig installeerd, en als je dat wel doet blijven er altijd nog wel problemen...

Verwijderd

Ik heb absoluut geen klachten over het SLD Codec Pack 1.5 die ik nu heb geinstalleerd (http://www.skynet4ever.tk). Vergeet dan niet andere codec-packs (zoals Nimo) te de-installen want het levert conflicten op waardoor codecs niet werken.

Over codecs die WMP zelf gaat dl'en heb ik geen hoge pet op.

Verder geef je niet zoveel info dus misschien werkt het, misschien heb je het al geprobeerd. Succes in ieder geval.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2003 09:20 ]

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Ik gebruik geen codec packs ala Nimo meer, veel te veel gezooi. Ik denk, probeer eens ffdshow !

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Verwijderd

Volgens mij wordt Nimo niet meer bijgewerkt (correct me if I'm wrong), daarom ben ik overgestapt op SLD, en ben ik zeer tevreden.