Toon posts:

Samen Mushkin geheugen kopen???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie heeft er interesse om samen het beste geheugen ter wereld te kopen, nl. Mushkin High REV2 PC133 geheugen. Haalt met gemak 150MHz op CAS 2:2:2. Kijk op www.mushkin.com voor details.
Met packs van 4 reepjes 128Mb kost het inclusief verzending 350 pieken per reepje en dat is erg goedkoop!!! Als we 2 packs van 4 reepjes kopen wordt het alleen maar goedkoper per reepje!

Dus woon je in omgeving Rotterdam en ben je op zoek naar heel goed geheugen dan kunnen we dit samen kopen. Maken we goede afspraken van tevoren. Ik zal alles goed organiseren zodat iedereen weet waar hij/zij aan toe is. Zelf wil ik wel 1 of 2 reepjes 128Mb. Wie volgt???

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het ff uitgerekend.
Bij aankoop van 4 reepjes 128 Mb CAS 2:2:2 High Performance REV2 PC133 geheugen kost het per reepje 128Mb all-in fl 340,46

Bij aankoop van 8 reepjes 128 Mb CAS 2:2:2 High Performance REV2 PC133 geheugen kost het per reepje 128Mb all-in fl 329,-

Bij aankoop van 12 reepjes 128 Mb CAS 2:2:2 High Performance REV2 PC133 geheugen kost het per reepje 128Mb all-in fl 325,19

Mooi prijsje dacht ik zo!!!

All-in is in dit geval inclusief shipping naar Nederland, maar exclusief eventuele belasting die betaald moet worden. Maar ik heb al vernomen dat we ons daar geen zorgen over hoeven te maken, omdat je 'free sample' op het pakket kan laten zetten en het dan gratis zou zijn. Ik heb dit wel even voorgelegd aan een medewerker van Mushkin, dus ik verwacht daar binnenkort meer over te horen.

Dus als je in Rotterdam of omstreken woont (of bereid bent er wat verder voor te reizen) meldt je nu aan bij mij: 0132101@hes-rdam.nl

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan me niet voorstellen dat er geen liefhebbers zijn.

Verwijderd

Tijd om een tweakers.net tweakers cobuy-service op te zetten?

geen centen meer, helaas...

Verwijderd

Ehh, vergeet de BTW niet. Invoerrechten zijn 0 voor geheugen trouwens.

Ik heb pas met een kennis samen 2 reepjes van 256 MB CAS 2-2-2 (tot 146 Mhz CAS2) PC133 gekocht bij www.crucial.com/uk

600 piek voor 256 Mb .. lekker :)

1200 piek voor 2 man.

Da's de ((verkoopprijs - 10% webkorting) + shipping) x 117.5% (VAT) + invoerrecht :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al aantal aanmeldingen binnen op mijn e-mail: 0132101@hes-rdam.nl en wil binnenkort (lees: komende week) wel gaan bestellen. Dus wil je goedkoop het beste geheugen ter wereld hebben, mail me dan ff!
Zie voor prijzen vorige posts in deze thread.

Verwijderd

Topicstarter
Echt niemand meer?

• soepkip
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-06 09:59

soepkip

Kratjes kunnen nu ook voorin

Als ik het al niet zou hebben :)
zou ik wel meedoen hoor

laat ik het zo zeggen: het is zeker een hele goede keuze
ik ben er zeer tevreden over

Beste film ooit

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:14

duderuud

Sliden is koel

ik wil wel, maar het is toch wel weer veel geld...:(

Motor-Forum.nl

Verwijderd

Ik zou wel willen, maar dan moet je ut toch echt naar me toe moeten sturen. K heb geen tijd om ff naar Rotterdam te gaan 8-)

Verwijderd

Ik zou ook wel willen maar heb momenteel daar geen geld voor (ivm andere aankopen :)) en R'dam is een beetje ver weg voor me...

Verwijderd

Topicstarter
Als je niet naar Rotterdam kan of wil komen, wil ik het graag opsturen hoor, geen probleem, maar dan zul je me 100% moeten vertrouwen. Ik neem aan dat je enige zekerheid wil hebben. Mail ff naar 0132101@hes-rdam.nl als je toch mee wil doen. Deze week ga ik zeker wel bestellen!
De prijzen zijn overigens nog ietsie gezakt, nu 318,83 per reepje 128Mb PC133 High Performance REV2.

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen, ik zie dat Mushkin wederom de prijs van PC133 High Perf REV2 (tijdelijk)heeft verlaagd van $126 naar $118. 'Latenight special, all orders' staat er. Komt nu incl. verzendkosten en excl. eventuele invoerbelasting van 17,5% (inschatting) op ongeveer 315 gulden per reepje 128Mb. Ik denk toch echt dat het moment NU is om die dingen te gaan kopen, want veel goedkoper kunnen ze niet worden, denk ik.
Ben nog op zoek naar de kopers van 3 reepjes 128Mb PC133, zodat ik 2 x een 4 pack PC133 kan bestellen en 1 x een 2 pack PC150. Dan zitten we op mooie aantallen die de optimale (quantum)korting geven.
Mail naar: 0132101@hes-rdam.nl als je ook dit geheugen wil hebben!
Ik doe mijn uiterste best om alles netjes te regelen. Ik stuur iedereen een kopie van mijn paspoort en bankafschrift en heb ff persoonlijk contact met alle deelnemers over de telefoon of face-to-face als je bereid bent naar Rdam te komen daarvoor.
Pagina: 1